Kredyt na wózek elektryczny 2002 u mnie umorzony a jak u was.

1. Data: 2004-10-03 18:41:02

Temat: Kredyt na wózek elektryczny 2002 u mnie umorzony a jak u was.
Od: "Mirek" <f...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałem kredyt na wózek elektryczny ,spłacałem regularnie, żadnych
opuźnień, no i jest pismo , kredyt umorzony po spłacie 31%.
Ale ulga i radość bo słyszałem że kiepsko morze być z umorzeniami z tego
roku. Po spłaceniu 30% wysłałem podanie i po 3 tygodniach zadzwoniłem z
zapytaniem czy mogę liczyć na umorzenie .Miła pani połączyła mnie z
kierownikiem i dostałem odpowiedź proszę płacić nadal bo na razie nie wiemy
kiedy będziemy umarzać .Trochę przelękłem się że będę musiał płacić cały
kredyt do2008r. Wpłaciłem następną rate i za miesiąc jest list z PFRON ,
kredyt umorzony.ALE ULGA.A jak u was.
Mirek

2. Data: 2004-10-04 06:58:17

Od: "raczek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie czy w programie dotyczącym zakupienia tego wózka, był zawarty
punkt mówiący o możliwości umorzenia części kredytu.

Darek

3. Data: 2004-10-04 09:25:09

Od: "Mirek" <f...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak ,możliwość umorzenia po 30% wpłaty przy regularnych wpłatach rat.

4. Data: 2004-10-04 10:04:18

Od: "raczek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy komus udało się załatwic umorzenie kredytu na zakup samochodu? Brałem 4
lata temu kredyt w PFRON na zakup samochodu. Został mie jeszcze 1 rok do
spłacania. W regulaminie nie ma słowa na temat umorzenia części kredytu, ale
może ktoś z Was coś w tym temacie działał.

Raczek

5. Data: 2004-10-04 10:44:34

Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

ja dostalam kredyt na samochod 5 lat temu niestety juz spalacilam caly
miesisc temu. tylko ze ja wybralam obcje ze PFRON splacal za mnie odsetki a
kredyt wzielam sama.
pozdrawiam anka

6. Data: 2004-10-04 10:48:15

Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

to niestety tyczy sie tego ze nie mialam mozliwosci wystepowac o umozenie
:-)))

7. Data: 2004-10-04 12:13:29

Od: "Seba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

raczek wrote:
> [...]
> jeszcze 1 rok do spłacania. W regulaminie nie ma słowa na temat
> umorzenia części kredytu, ale może ktoś z Was coś w tym temacie

Nie można
Z drugiej zas strony uwazam ze jezeli ktos decydował sie na wziecie kredytu
to miał swiadosc że bedzie go musiał spłacic w całosci. Chyba że myslał
inaczej no to sie przeliczył
pozdr Seba

8. Data: 2004-10-04 16:58:27

Od: "Frank" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ale
> może ktoś z Was coś w tym temacie działał.

Ja dostalem 8 lat temu pozyczke z PFRONu na samochod i w umowie pisalo, ze
po splacie 50% mozna wystapic z prosba o umozenie reszty rat. W moim
przypadku wszystkie raty byly spacane w terminie i niestety, nie dostalem
umozenia rat i musialem splacic cala pozyczke... :-((
Teraz podobno juz nie prowadza takich akcji na samochod, ale radzili mi
dwonic do oddzialu i zglaszac zeby ten program wprowadzili ponownie!

Pozdrawiam
Frank

"Kod Leonarda daVinci" czyta Piotr Fronczewski
MPD a gra na gitarze :)
Proszę o wypełnienie ankiety niezbędnej do pracy mgr ROLA INTERNETU W ŻYCIU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
NFZ
zamienie lub sprzedam wozek elektryczny