Kolagen/Collagen Beauty Int

1. Data: 2005-03-09 18:41:20

Temat: Kolagen/Collagen Beauty Int
Od: GosiaH <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

czy któraś z Was używała i ew może opisać swoje doświadczenia z
kosmetykami Collagen Beauty Int.
do objerzenia na stronie http://www.collagen.pl/main.html

Ja spróbowałam. Hmmm, w pierwszej chwili pachnie rybą (z tołpygi
uzyskiwane, to raczej ma prawo ;-) ), potem niejako ten zapach zanika,
ale, że mój nos prawie jak u psa, to ... same wiecie.
Skóra była jakby napięta przez dłuższy czas po zaaplikowaniu.
Ale cena ... odstrasza.
Jeśli ktoś tego używał, to niech się podzieli opinią.

--
Pozdrawiam z Krakowa GosiaH

1. Data: 2005-03-11 13:22:52

Temat: Re: Kolagen/Collagen Beauty Int
Od: "Asia Witek" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GosiaH" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> czy któraś z Was używała i ew może opisać swoje doświadczenia z
> kosmetykami Collagen Beauty Int.

uzywalam, polecone przez znajoma na pociazowe rozstepy (wrrrrr... wylazly
paskudztwa na samej koncowce) Na moje oko smarowane miejsce wygladza niezle,
TZ twierdzi ze idealnie, ale albo to ja krytyczniej do siebie podchodze,
albo on mnie pociesza ;) Bardzo wydajny, ta mniejsza buteleczka starczyla na
preszlo 3 miesiace codziennego smarowania, ekspresowo sie wchlania. Zapach
faktycznie nie najpiekniejszy, ale co robic. Z koncowa ocena poczekam jednak
az rozstepy przyblakna.

pozdr
Asiek

wizyta w Warszawie
BORDOWA FARBA DO WLOSOW
A Z Medica - odkryłam! No i parę słów o Joko...
co sie dzieje? [calkiem OT]
avon na rozstepy