wizyta w Warszawie

1. Data: 2005-03-09 18:19:36

Temat: wizyta w Warszawie
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jutro wybieram się do Warszawy. Pierwsze swoje kroki kieruję do Galerii
Mokotów. Czy może podpowiecie mi, na jakie sklepy szczególnie zwrócić uwagę?
Może jakieś ciekawe promocje? Gdzie jeszcze, oprócz Galerii Mokotów, warto
się wybrać (wiecie, wieczorem muszę wracać do Olsztyna, więc należy czas
wykorzystać maksymalnie)?
Za sugestie będę wdzięczna.
Mam nadzieję, że nie jest za bardzo NTG, bo w końcu jadę do Warszawy, żeby
się upiększyć :).

Maja

1. Data: 2005-03-09 21:34:23

Temat: Re: wizyta w Warszawie
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty wrote:

> [...]
> się wybrać (wiecie, wieczorem muszę wracać do Olsztyna, więc należy czas

W GM masz wiekszosc dostepnych, spedzisz tam i tak pol dnia minimum :)

> Za sugestie będę wdzięczna.
> Mam nadzieję, że nie jest za bardzo NTG, bo w końcu jadę do Warszawy, żeby
> się upiększyć :).

Mozesz podjechac autobusem do metra (4 przystanki) i na Dworzec Gdanski
do Arkadii, ktora ma troche inny zestaw sklepow niz GM. Ale lepiej chyba
bedzie wysiasc na Metrze Centrum - masz w zasiegu najwiekszy H&M (w GM
jest tylko kolekcja mlodziezowa), C&A, Sephore, Douglas i cala Chmielna,
na ktorej warto wpasc przynajmniej do Zielonego Kota - swietna bizuteria
w rozsadnych cenach, zadne Bijou Brigitte sie nie umywaja. A po tanie i
ciekawe rzeczy mozna przejsc przez Marszalkowska do KDT, gdzie sa np.
swietne stoiska z unikatowymi torebkami. I mnostwo taniego chlamu ze
Stadionu, oczywiscie :>

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-03-10 09:48:04

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter <b...@e...net> writes:

> [...]
> bedzie wysiasc na Metrze Centrum - masz w zasiegu najwiekszy H&M (w GM
> jest tylko kolekcja mlodziezowa), C&A, Sephore, Douglas i cala Chmielna,

Ja bym raczej zaliczyl Arkadie i okolice Galerii Centrum _zamiast_
Galerii Mokotow. Arkadia jest nowsza i sympatyczniejsza, nie mowiac o
potwornym zamieszaniu komunikacyjnym (np. nie dojezdzaja tramwaje)
wokol Galerii Mokotow z powodu przybudowy ulic.

MJ

1. Data: 2005-03-10 17:14:01

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski wrote:

> [...]
> potwornym zamieszaniu komunikacyjnym (np. nie dojezdzaja tramwaje)
> wokol Galerii Mokotow z powodu przybudowy ulic.

Z zamieszaniem zgoda, ale Arkadia ma wady - nie ma KappAhla przede
wszystkim, i gorszy rozklad przestrzenny.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-03-12 11:27:50

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter wrote:

> Z zamieszaniem zgoda, ale Arkadia ma wady - nie ma KappAhla przede
> wszystkim, i gorszy rozklad przestrzenny.

oj, ten uklad przestrzenny. jak sie jest zamilowanym piechurem, to
Arkadia jest w sam raz. strasznie tam "zewszad bardzo daleko".
za to mozna sie napic pysznej czekolady u Wedla.

-- kasica, dla ktorej GM jest jednak bezkonkurencyjna

1. Data: 2005-03-12 13:18:10

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> [...]
> za to mozna sie napic pysznej czekolady u Wedla.
>
> -- kasica, dla ktorej GM jest jednak bezkonkurencyjna

W GM jest za to pyszna czekolada we Fragoli :) Tez jestem fanka GM.
Najlepiej zaprojektowane centrum handlowe, jakie w zyciu widzialam.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-03-12 14:49:14

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter <b...@e...net> writes:

> W GM jest za to pyszna czekolada we Fragoli :) Tez jestem fanka GM.
> Najlepiej zaprojektowane centrum handlowe, jakie w zyciu widzialam.

Zdziwniej i zdziwniej. Wiem, rzecz gustu...

Za sam pomysl, zeby zrobic dwa niezalezne parkingi "Poziom psa",
obydwa z taka sama numeracja sektorow, nalezy sie komus smola i
pierze. Malo zawalu tam nie dostalem, jak sie okazalo, ze samochodu
nie ma...

Pozniej co prawda jeden z tych parkingow (po interwencji prasy...)
przemianowali na "Poziom kota", ale beznadziejne sa te parkingi nadal
- ciasne, tloczne, przepchac sie trudno, znalezc wolne miejsce jeszcze
trudniej, odstawic wozek to w ogole nie wiadomo gdzie.

Parkingi w Arkadii sa idealne - przestronne, jasne, z wyswietlaczami
pokazujacymi, gdzie jest wolne miejce.

W srodku to samo - w GM jakas platanina ciasnych korytarzy i zawsze
sie okazuje, ze poszedlem w przeciwna strone...

Nie bez znaczenia jest tez to, ze w Arkadii jest prawdziwy
hipermarket, a nie jakis hyper-erzac 8-)

MJ

1. Data: 2005-03-12 19:46:17

Od: "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości

> Z zamieszaniem zgoda, ale Arkadia ma wady - nie ma KappAhla

to zdecydowana wada - witaj fanko mojej ukochanej firmy:)

> przede wszystkim, i gorszy rozklad przestrzenny.

od gm? tu sie nie zgodze - arkadia ma wyjatkowo czytelny uklad.

1. Data: 2005-03-12 19:48:05

Od: "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepiej zaprojektowane centrum handlowe, jakie w zyciu widzialam.

strasznie malo schodow ruchomych, zeby jak najwiecej czasu spedzic na I
poziomie - ponoc takie bylo zalozenie celowe, ale dla mnie to jedna z wad.

1. Data: 2005-03-12 22:25:04

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski wrote:

> [...]
> obydwa z taka sama numeracja sektorow, nalezy sie komus smola i
> pierze. Malo zawalu tam nie dostalem, jak sie okazalo, ze samochodu

No to sie wyjasnia - ja nie mam samochodu :) A w srodku tez wole miec
skrot, a nie latac dookola za kazdym razem. W Arkadii mozna ewentualnie
tylko skrocic sobie droge przez przejscie kolo toalet, ale nie wszyscy o
tym wiedza.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

BORDOWA FARBA DO WLOSOW
A Z Medica - odkryłam! No i parę słów o Joko...
co sie dzieje? [calkiem OT]
avon na rozstepy
dobry krem pod oczy -jaki?