Kolanko

1. Data: 2004-12-21 23:11:02

Temat: Kolanko
Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie kolanko boli od paru lat a różni znachorzy
zalecali lampy i maści USG wykazało tylko mikropęknięcia
(ale gdzie nie wiem bo sie na tym nie znam)
Pytanie jest takie czy glukozamina (jakiś preparat doustny)
Ukoi ból jaki moja własna część ciała mi zadaje (tj kolanko)
zawsze kiedy schodzę ze schodów i czasem gdy leżę plackiem
i staram się zasnąć. Czy jakiś lek doustny wogóle możecie polecić.

ps w Instytucie Reumatologii nie chcieli się zająć kolankiem
bo jak rozumiem ich nie boli kolanko :-D

Cierpiący Boguś

2. Data: 2004-12-23 21:40:22

Temat: Re: Kolanko
Od: "Hesia" <h...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@p...onet.pl> wrote in message news:

> jak w temacie kolanko boli od paru lat a różni znachorzy
> zalecali lampy i maści

lampy sa nie trendy ;-)
teraz na schorzenia kostno-stawowe zaleca sie krio, czyli leczenie zimnem

>USG wykazało tylko mikropęknięcia

tylko????????

> [...]
> zawsze kiedy schodzę ze schodów i czasem gdy leżę plackiem
> i staram się zasnąć. Czy jakiś lek doustny wogóle możecie polecić.

glukozamina to srodek spozywczy, dziala na chrzastke, w sensie ma ja
pobudzic do reperacji.
lekarz stwierdzajac ubytki w kosci powinien ci cos na cito przepisac

> ps w Instytucie Reumatologii nie chcieli się zająć kolankiem
> bo jak rozumiem ich nie boli kolanko :-D

znajdz dobrego ortopede.
nie daj sie 'olac' !
kolano topowazna sprawa
sama walcze o swoje juz nascie lat !

ps. lykam wlasnie glukozamine, zadnej zmiany ! ale jak nie pomoze nie sadze
zeby zaszkodzila... 30 zl opakowanie na 4 tygodnie.zalecane 6 tygodni
kuracji

--
Hesia
[WRO-tka]

3. Data: 2004-12-27 13:48:36

Od: "Bohdan" <1...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki za informację a przy okazji

jeszcze jedno malutkie pytanko:

"B - USG wykazało tylko mikropęknięcia

H - tylko????????"

Czy to znaczy że mikropęknięcia sa powodem do podjęcia jakichś działań?
Miła pani z USG rzekła: "to mają wszyscy nie ma się czym martwić" tzn. idź do
domu ofiara spełniona ;-).

[OT] NZK = niedokrwistość zakaźna koni - odpowiedź na pytanie
alkohol - antybiotyki
Znow Clexane :-)
ciężka głowa
stres