powrot miesiaczki?

1. Data: 2004-12-22 00:46:48

Temat: powrot miesiaczki?
Od: morrow <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest maly problemik:

Miesiaczka sie juz skonczyla, a tak jakiby nadal byla...
tzn. jeszcze nie wszystko co mialo (ze tak powiem) sie "ulotnic" stamtad
sie ulotnilo.

Po prostu byla miesiaczka, potem sie skonczyla i od jakiegos czasu tak
jakby wrocila ale to nie jest taka typowa miesiaczka tylko raczej tak
jakby "resztki" jej.

To moze byc tez cos innego oczywiscie...

Moze ktos doradzic co to moze byc, co nalezy zrobic?
(rade z pojsciem do ginekologa juz znam :) )

Z gory dzieki za odpowiedz

2. Data: 2004-12-22 21:23:31

Temat: Re: powrot miesiaczki?
Od: "A." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "morrow" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> Jest maly problemik:
>
> z tego co widzę, jest to podwyższona prolaktyna- ja maiła takie same
objawy, zażywam bromergon

3. Data: 2004-12-22 21:26:42

Od: "Cathleen" <k...@g...no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

"morrow" <m...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Po prostu byla miesiaczka, potem sie skonczyla i od jakiegos czasu tak
> jakby wrocila ale to nie jest taka typowa miesiaczka tylko raczej tak
> jakby "resztki" jej.

http://www.mamo-tato.pl/article_show.php?a_id=19&s_i
d=1&ss_id=3

--
Cathleen
GG: 1832817 || ICQ: 345347435 || AQQ: 124895

Kolanko
[OT] NZK = niedokrwistość zakaźna koni - odpowiedź na pytanie
alkohol - antybiotyki
Znow Clexane :-)
ciężka głowa