Koledzy z ośrodka podpalili go, wybili zęby i wyrzucili przez okno

1. Data: 2003-10-15 06:34:23

Temat: Koledzy z ośrodka podpalili go, wybili zęby i wyrzucili przez okno
Od: "mirekmc" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Wojewódzkim Centrum Medycznym w Opolu leży 15-latek z Ciepielowic, który o
mało nie zginął w wypadku, uciekając z pogotowia opiekuńczego.

Ze strony
http://nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20031015/RE
GION/110150065

2. Data: 2003-10-15 06:50:56

Od: "aok" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirekmc" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> --
bidulek tylko za co wylądował w tym ośrodku, jak wszyscy za niewinność ..

3. Data: 2003-10-15 08:29:23

Od: "jolanta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aok" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> bidulek tylko za co wylądował w tym ośrodku, jak wszyscy za niewinność ..

Ten artykuł nie miał służyć do osądzania tego chłopaka , a miał zwrócić
uwagę na kolejne nieludzkie zachowania mające miejsce w takich ośrodkach
.Ponad to na totalna znieczulice i klapy na oczach wychowawców i
opiekunów.Jak z pod" skrzydeł"takich ludzi ,którzy zamiast podjąć trud
wychowania,a wolą nic nie widzieć i nie słyszeć maja wyrosnąć przyzwoici
ludzie?!....brak mi słów......

--
~Jola~
<Mów, co masz do powiedzenia, a nie to, co powinieneś>

4. Data: 2003-10-15 08:55:54

Od: "aok" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jolanta" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ten artykuł nie miał służyć do osądzania tego chłopaka , a miał zwrócić
> uwagę na kolejne nieludzkie zachowania mające miejsce w takich ośrodkach
uważam, że to skandaliczne niemniej jednak, sami sobie wybierają ten los,
może im gorzej im będzie w takich ośrodkach tym bardziej będą unikali
zachowań mogących ich tam zaprowadzić

> [...]
> opiekunów.Jak z pod" skrzydeł"takich ludzi ,którzy zamiast podjąć trud
> wychowania,a wolą nic nie widzieć i nie słyszeć maja wyrosnąć przyzwoici

znieczulica była zawsze, a przyzwoici ludzie nie w tym systemie, nie na tym
poziomie poszanowania prawa, nie przy tym poziomie wykluczenia ludzi ze
społeczeństwa z racji pochodzenia i zdolności, ot kolejna wierszówka, która
nic nie zmieni.

5. Data: 2003-10-15 10:45:07

Od: "jolanta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> może im gorzej im będzie w takich ośrodkach tym bardziej będą unikali
> zachowań mogących ich tam zaprowadzić

Oni juz sie tam z różnorakich powodów znaleźli i nierzadko nie poznali
wcześniej zachowań godnych nasladowania.Źle ich tam traktując ,nadal nie
wskaże sie im właściwej drogi- prawda?
Nie o to chodzi by im tam pobyt obrzydzić ale nauczyć że można żyć godnie
,według zasad i poszanowania drugiej osoby.Tego własnie powinni uczyc ich
wychowawcy...byc dla nich autorytetem....a wychodzi ,że sami nie maja
zasad(są bojaźliwi i bezradni).Albo po prostu odbebniaja swoje iles tam
godzin na etacie.

6. Data: 2003-10-15 11:42:44

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> uważam, że to skandaliczne niemniej jednak, sami sobie wybierają ten los,
> może im gorzej im będzie w takich ośrodkach tym bardziej będą unikali

Taki los tzn wybite zeby i wylot przez okno moze spotkac kazdego z nas,
wystarczy znalezc sie w zlym miejscu o zlej porze i napatoczyc sie na
bandziorow.
Nie trzeba byc w osrodku wychowawczym.

Magda

Artykul o plotce - prosba