Kolejna śmierć na polskim komisariacie!

1. Data: 2017-06-14 00:57:42

Temat: Kolejna śmierć na polskim komisariacie!
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/slask/czestocho
wa-smierc-na-polskim-komisariacie-nie-zyje-austriak/
bb5w6yf?utm_source=Interakcja&utm_medium=Share&utm_c
ampaign=BigShare

2. Data: 2017-06-14 01:06:12

Temat: Re: Kolejna śmierć na polskim komisariacie!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/slask/czestocho
wa-smierc-na-polskim-komisariacie-nie-zyje-austriak/
bb5w6yf?utm_source=Interakcja&utm_medium=Share&utm_c
ampaign=BigShare

Tak, to skandal. PO zostawiło także w Policji totalny bajzel. Tych 8 lat
rządów PO w rok nie da się nadrobić. Po radzieckich komuszych POwskich
generałach trzeba wymienić także kadrę w Policji.

3. Data: 2017-06-14 01:21:30

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie wina Tuska, tylko to nie on, wprowadził ustawę o policji, zezwalającą na
tortury, a pisowcy oprawcy tylko na to czekali, bo łatwiej gnębić niż prowadzić
śledztwo, . To są konsekwencje ustawy o policji, jednej z ustaw łamiacej konstytucje,
którą bolszewicka prostytutka Duda podpisał, tworzonej przez psychopatów, że można
pozyskać dowód metodami nielegalnymi, czyli torturami.

4. Data: 2017-06-14 01:51:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> Oczywiscie wina Tuska, tylko to nie on, wprowadził ustawę o policji,

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Śmierć_Roberta_Dziek
ańskiego

5. Data: 2017-06-14 01:59:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/slask/czestocho
wa-smierc-na-polskim-komisariacie-nie-zyje-austriak/
bb5w6yf?utm_source=Interakcja&utm_medium=Share&utm_c
ampaign=BigShare

http://www.tvp.info/17784937/policjanci-zabili-12lat
ka-na-placu-zabaw-chlopiec-bawil-sie-atrapa-pistolet

http://fakty.interia.pl/swiat/news-nagranie-przechod
niow-policjanci-zabili-mezczyzne-na-nowojor,nId,9208
31

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/policjant
-zabil-czarnoskorego-policjant-w-usa-zabil-mezczyzne
,532201.html

http://wyborcza.pl/1,76842,17717414,USA__Nieuzbrojon
y_mezczyzna_zabity_przez_policjanta_.html

https://www.google.pl/amp/www.fakt.pl/wydarzenia/swi
at/usa-policjant-zastrzelil-mezczyzne-jego-smierc-wi
dzialy-miliony/my8lkwz.amp

https://www.google.pl/amp/wiadomosci.onet.pl/swiat/u
sa-policjant-zabil-gluchoniemego/bep6cy.amp

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=80791332
5982397&id=777676302339433&_rdr

http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2015-12-22/policj
anci-w-usa-zabili-w-2015-roku-ponad-1100-osob/

6. Data: 2017-06-14 02:07:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
5982397&id=777676302339433&_rdr

> http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2015-12-22/policj
anci-w-usa-zabili-w-2015-roku-ponad-1100-osob/

http://www.rp.pl/Spoleczenstwo/170328990-Francja-Pol
icja-zabila-Chinczyka-protest-w-Paryzu.html

7. Data: 2017-06-14 02:13:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
anci-w-usa-zabili-w-2015-roku-ponad-1100-osob/

> http://www.rp.pl/Spoleczenstwo/170328990-Francja-Pol
icja-zabila-Chinczyka-protest-w-Paryzu.html

https://ndie.pl/francuski-policjant-zgwalcil-czarnos
korego-imigranta-zamieszki-ulicach/

8. Data: 2017-06-14 02:18:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
5982397&id=777676302339433&_rdr

anci-w-usa-zabili-w-2015-roku-ponad-1100-osob/

icja-zabila-Chinczyka-protest-w-Paryzu.html

https://wiadomosci.wp.pl/policjant-odpowie-za-znecan
ie-sie-nad-zatrzymanymi-grozi-mu-5-lat-wiezienia-602
5257907053697a

http://www.wspolczesna.pl/polska-i-swiat/art/5668966
,policjanci-znecali-sie-nad-aresztowana-15latka-film
,id,t.html

A jutro wyszukam, jak było w POlsce.

9. Data: 2017-06-14 08:17:48

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lord Gender" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]
==

Nie o to chodzi. Faktem jest, że to PiS wprowadził tak zwany "areszt
wydobywczy". Wprowadził- i przestał rządzić. Jednak PO przez 8 lat
wykorzystywała ten stalinowski środek bardzo często- z tego, co wiem- 90%
ludzi siedziało bez powodu, a teraz skarżą Polskę o odszkodowania. No ale to
"prawo" nadal funkcjonuje. Wygodne dla każdej władzy.

--
Chiron

10. Data: 2017-06-14 13:36:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> [...]
> tworzonej przez psychopatów, że można pozyskać dowód metodami nielegalnymi,
==

> [...]
> ludzi siedziało bez powodu, a teraz skarżą Polskę o odszkodowania. No ale to
> "prawo" nadal funkcjonuje. Wygodne dla każdej władzy.

Oczywiście, że tak.
Czarne jest czarne.
Jednak to od morale kadry policyjnej najwięcej zależy. Jeśli zakapiory są
przyjmowani do Policji, to wtedy najlepsza ustawa na nic. PiS powinien
szybko wymienić kadry w Policji. No ale to nie jest realne, żeby zrobić to
w rok. Przy tym jaki Nowoczesny pisk by się POdniósł.
I tak z sowieckimi generałami uporali się po mistrzowsku, mając
przygotowane kadry.

Ramadan w Kolonii.
No Pasaran
Swiete wersety
Opozycja totalna, partia zewnetrzna, pucz, agenci
To lewactwo płaci!