Kolejna z problemami ;-)

1. Data: 2004-06-07 20:51:28

Temat: Re: Kolejna z problemami ;-)
Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaśka" <z...@o...pl> wrote in message
news:ca2doj$1n3$1@news.onet.pl...

> cierpię tego). Ale jakbyście chcieli coś mi napisać (niekoniecznie
mądrego),
> to byloby mi miło.

Zrob mi laske
--
Bluzgacz
GG: 5015

1. Data: 2004-06-07 21:26:24

Od: "Kaśka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> napisał w wiadomości

> "Kaśka" <z...@o...pl> wrote in message

> mądrego),
>
> Zrob mi laske
> --
> Bluzgacz
> GG: 5015
> http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/images/pic69029.jp
eg

Potrzebujesz laki? Jesteś niewidomy? (to chyba powinna być biała?)
Ja tam nie umiem robić lasek dla niewidomych, ale wiem, że są specjalne
sklepy, mogę Ci kupić;-)
Jak chcesz, to nawet może być kolorowa - lubisz różowy?
Ostatecznie pies przewodnik byłby najlepszym rozwiązaniem - wtedy kuię Ci
pedi gri coś tam.

Kaśka

1. Data: 2004-06-07 21:39:40

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. Kaśka<- ca2mhs$mdc$...@n...onet.pl naszkrobal/a:

> Kaśka

A ile chciałabyś za odgryzienie 'B.laski'? Jeżeli free, to nawet się nie
domyślasz ile dobrego mogłabyś zrobić dla tej grupy. Otóż nie ma chyba
bardziej pożądanego poligonu badań traumy fjutkowskiej, niż obserwacja
'bydlacza' podświadomie chcącego odszczeknąć: 'zrób mi laskę' a
świadomie przeżuwającego obraz ćwiartowania własnego fajfusa ;)

oTTo

Jeżeli nie Kaśka, to szukam chętnej lub chętnego. Negocjacja kwoty na
priv.

--
"...a na dodatek po południu spodziewam się ekipy odczytującej zużycia
ciepła domowego ;)" [EvaTM]

1. Data: 2004-06-07 21:53:27

Od: "Kaśka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> priv.
>
> --
> "...a na dodatek po południu spodziewam się ekipy odczytującej zużycia

Bez przesady, ja nikomu niczego nie chcę odgryzać, a już na pewno niewidomym
'B.lasek' (to jakaś specjalna odmiana???)
"Sprawnym inaczej" należy współczuć, a nie znęcać się nad nimi. Może
Bluzgacz tęskni za widokiem wschodu Słońca, który Ty i ja możemy na codzień
(co rano tuż przed pójściem do prcy) podziwiać w pełnej krasie, a On nie.
Jeśliby tylko chciał - to ja mu chętnie opowiem, przypomnę (widział
kiedyś?) - jak wygląda wschód czy zachód Słońca.
Ludziom w potrzebie należy pomagać. Nigdy nie wiadomo, kiedy Ty będzeisz
potrzebował podobnej pomocy.

Kaśka

1. Data: 2004-06-07 22:05:21

Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kiedyś?) - jak wygląda wschód czy zachód Słońca.
> Ludziom w potrzebie należy pomagać. Nigdy nie wiadomo, kiedy Ty będzeisz

he he metafora dnia :-)
/przepraszam, że się wcinam w rozmowę/

pozdrawiam
vonBraun

1. Data: 2004-06-07 22:11:33

Od: "K2" <K...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz wrote:

> Zrob mi laske

Widzialem Twoje ogloszenie na pl.seks.homosekualizm.
Po jego tresci spodziewalem sie ze jeste mily, czuly i opiekunczy
Nawet chcialem sie z Toba umowic, dobrze ze tego nie zrobilem
Po tym poscie widac jaki jestes

--
k2 ` #2468373

1. Data: 2004-06-07 22:29:01

Od: "K2" <K...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK wrote:

> Mnie i tak nikt nie czyta.

Na szczescie,
Moze niedlugo ludzie CI przestana odpisywac i wtedy zginiesz... jak
kazdy troll bez swoich adwersarzy

PLONK

--
k2 ` #2468373

1. Data: 2004-06-08 10:45:15

Od: m...@h...pl szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaśka napisał:

> Zwłaszcza, że ostanią pracę to ja rzuciłam, więc w razie problemów ze
> znalezieniem następnej nawet zasiłek póki co mi nie przysługje. Zresztą, ja
> nie chcę zasiłku, ja chcę pracować - tyle tylko, że chyba nie za bardzo się
> do tego nadaję :-(

Jesli chcesz pracowac, to w zasadzie nadajesz sie pracy.
Praca nawet na takim samych stanowiskach w roznych firmach moze sie
bardzo roznic.
Wydaje mi sie, ze jesli nie bedziesz podejmowac zadnych 'wyzwan', to
nigdy nie dowiesz sie dokladniej, do czego sie naprawde nadajesz a do
czego nie.

1. Data: 2004-06-08 11:11:44

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaśka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy jestem głupia, bo dzisiaj martwię się, co będzie za trzydzieści lat?

nie, ty jesteś z tym spoko ;)
to ja nie myślę przyszłościowo
o czym zresztą dobrze wiem ;)

te korki itd to trochę w moim przypadku przejściowo, mam nadzieję
czekam aż mi się plany wreszcie skrystalizują :)
(i aż wyjdę za mąż za mojego kochanego, który zarabia całkiem hm...
sowicie, heheh)

a tak serio - to patrzę na znajomych robiących kariery w firmach, którzy
pracują po 12 - 14 godzin
dziennie, w garniturach, nic oprócz pracy zrobić nie mogą
ani czasu na kino, ani chęci na książki, czasem nie mają kiedy jedzenia na
kolację kupić...
toż to wyzysk kapitalistyczny ;))
i wiesz co myślę :

CHRZANIĘ taki styl życia ! ;))
mam go głęboko w dupie
może przemawia przeze mnie zazdrość, bo wiem, że się do takiej kariery nie
nadaję?
ale dla mnie to nie żadna kariera
tylko bycie bezwolnym pionkiem
który nie ma nawet kiedy wydać tych swoich wielkich pieniędzy

i też właśnie kombinuję, jakie by tu zajęcie sobie znaleźć
niech będzie mniej płatne
ale w żadnej pieprzonej firmie
jak te opisane przeze mnie wyżej
niech mam z pracy trochę satysfakcji :))

(BTW, moi uczniowie pozdawali dobrze matury
daje mi to pewną satysfakcję, czyli że należały mi się te bombonierki które
mi po zakończeniu nauki dawali)

pozdrowienia

natalia

1. Data: 2004-06-08 11:43:45

Od: m...@h...pl szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaśka napisał:
[...]
> Czy jestem głupia, bo dzisiaj martwię się, co będzie za trzydzieści lat?

no nie wiem, czy zaraz glupia, ale zdrowe to to nie jest.. ;-)
mysle, ze jakies 99% ludzi mogloby miec problem taki jak Ty...
gdyby tylko o tym powaznie pomysleli ;)
we wzglednie dobrym samopoczuciu przezyc pomaga optymizm,
(to taki srodek znieczulajacy, pewnie slyszalas..)
a potem i tak wszyscy umierają
boisz sie, ze skonczysz jak inni? ;)

Psychologia ulicy, czyli jak unikac pobicia
nieprzemyślana historia zamiany w wilka, całkiem bez związku...
DDA
Świadomy brak empatii w rozmowie i zazdrość o luz
Wolontariusze poszukiwani - Szczecin