Koło Reflex - o co z tym chodzi?

1. Data: 2009-12-27 11:02:15

Temat: Koło Reflex - o co z tym chodzi?
Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam@srakapraptaka_o2.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

Mam w domu miskę sedesową Koła z powierzchnią Reflex. Wg. producenta,
niby ma pomagać w utrzymaniu czystości, np. zgdonie z tym co napisano w
linku:

http://porady.kolo.com.pl/reflex-kolo-czystosc-dosko
nala.html

Problem w tym, że u mnie jest dokładnie odwrotnie: wszystko się
niemożliwie lepi do tej ceramiki, wręcz trzeba miejscami szorować żeby
toto umyć. Nie mówiąc już o braku połysku, powierzchnia to co najwyżej
półmat. Było tak od początku, zanim nawet trąciłem to jakimś
detergentem. Spust wody jest ok, idzie dużo i z sensownym ciśnieniem.

Miałem do tej pory przez grubo ponad 10 lat jakąś tanią michę Cersanitu
i samo się spłukaniem wody, czy za pomocą detergentu czyściło na błysk...

Coś mam "zespute" i reklamować czy to takie jest i takie ma być "dobre,
bo polskie"? :) jak to mówią - bug or feature?

Pozdr,
Tomek