Kolor liści

1. Data: 2004-08-02 10:21:04

Temat: Kolor liści
Od: "Renata" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ekspertów,
Jestem zaniepokojona kolorem liści dwóch moich drzew a mianowicie
miłorzęba i brzozy Youngi. Liście są jasno-zielone. Czy jest to powód do
niepokoju ? Czy to aby nie przejaw chlorozy? Dodam, że np miłorzeba mam już 3
rok i na początku liscie były sporo ciemniejsze.
Z góry dziekuję za porade.

2. Data: 2004-08-02 12:45:27

Temat: Re: Kolor liści
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:7f7b.000000df.410e158f@newsgate.onet.pl Renata
<r...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> powód do niepokoju ? Czy to aby nie przejaw chlorozy? Dodam, że np
> miłorzeba mam już 3 rok i na początku liscie były sporo ciemniejsze.

Hejka. Jeżeli chodzi o miłorzęba, to raczej efekt suszy. :-(
Pozdrawiam deszczowo Ja...cki

3. Data: 2004-08-02 20:07:31

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:7f7b.000000df.410e158f@newsgate.onet.pl Renata

> Hejka. Jeżeli chodzi o miłorzęba, to raczej efekt suszy. :-(

A może przy zakupie był tak przenawożony, ze ciemnozielony i teraz ma
normalne listki, miłorzeby mają dośc jasne liście, o ile się nie mylę...bo
nie posiadam, nie licząc ślicznie rosnącej siewki :)

> Pozdrawiam deszczowo Ja...cki

Pozdrawiam również deszczowo, ach jak dawno tego deszczu nie było :((
Kaśka

4. Data: 2004-08-03 07:54:16

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dzięki - wnioskuję,że na razie nie mam się czym przejmować.

Pozdrawiam Renata

5. Data: 2004-08-03 09:06:05

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dzięki - wnioskuję,że na razie nie mam się czym przejmować.
>
> Pozdrawiam Renata

Mnie tak za bardzo nie słuchaj, ja czasem bagatelizuję problemy a potem
roslinne trupki wyrzucam na kompost albo do ognia :((

Pozdrawiam
Kaśka

kupie ogrodek POD - Poznan - okolice
Gdzie kupujecie w Krakowie ...