Gdzie kupujecie w Krakowie ...

1. Data: 2004-08-02 08:07:49

Temat: Gdzie kupujecie w Krakowie ...
Od: "Katka" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzcie gdzie w Krakowie jest najlepszy wybór sprzętu ogrodniczego, gdzie
najczęściej kupujecie narzędzia i maszyny?

A gdzie kupujecie sadzonki np. drzew i krzewów?
Może jest gdzieś pod Krakowem godna polecenia szkółka, zależy mi przede
wszystkim na dobrej jakości, choć i cena też ma jakieś znaczenie : ).
Jak zawsze będę wdzięczna za pomoc.

Pozdrawiam
Początkująca ogrodniczka ;)
Katka

2. Data: 2004-08-03 05:15:55

Temat: Re: Gdzie kupujecie w Krakowie ...
Od: roger <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdy przyjeżdżam do domu do Krakowa to najczęściej kupuję w Ogrodzie
Łobzów (ul. Przeskok 16 - koniec ul.Kazimierza Wielkiego;
http://www.ogrod.krakow.pl).
Ale to tylko dlatego, że w mieszkałem całe lata w sąsiedztwie.

roger

3. Data: 2004-08-03 14:29:38

Od: "KryH" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katka" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
> Powiedzcie gdzie w Krakowie ...

Przez kilka lat (nadal początkujący) kupowałem na ul. Korzeniowskiego ale z
powodu wieku właścicieli została zamknięta. Zawsze (?) mieli roślinki ze
szkółki w Holerzynie zaraz za Kryspinowem. NIGDY się nie zawiodłem. Mniejsze
zakupy także w Ogrodzie Łobzów.

Z poważaniem

Jacek Ryszka

------------------> Pozdrawiam <-----------------
CityNET Sp. z o.o.
"Nie przenoście nam stolicy do Krakowa"

4. Data: 2004-08-03 15:20:39

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KryH napisał:

> [...]

Krzewy i drzewa w szkółce państwa Szewczyków w Krzywaczce,
trasa na Cieszyn - jakies 18 km od Krakowa.

Pozdrawiam
Marta

5. Data: 2004-08-03 17:16:35

Od: "Katka" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krzewy i drzewa w szkółce państwa Szewczyków w Krzywaczce,
> trasa na Cieszyn - jakies 18 km od Krakowa.

Często przejeżdżam przez Krzywaczkę i do tego będę miała blisko na działkę.
Wielkie dzięki za ten namiar.

Pozdrawiam
Katka

6. Data: 2004-08-03 17:18:45

Od: "Katka" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje bardzo wszystkim za odpowiedzi !!!

Pozdrawiam
Katka

7. Data: 2004-08-03 17:24:29

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katka napisał:

> Często przejeżdżam przez Krzywaczkę i do tego będę miała blisko na działkę.
> Wielkie dzięki za ten namiar.

Drobiazg:-)

Pozdrawiam
Marta

8. Data: 2004-08-03 18:59:45

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Drobiazg:-)

Pewnie, sadyzm w czystej postaci:-))))

Pozdrawiam, Basia.

P.S. Może wiesz, czy "wyłożyli" już nowy towar?

9. Data: 2004-08-03 19:35:12

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> działkę.

> Pewnie, sadyzm w czystej postaci:-))))

:-D

> P.S. Może wiesz, czy "wyłożyli" już nowy towar?

Nie wiem:-( Myślę, że jeszcze zbyt wcześnie i nie byłam.
Sadyzm owszem, ale do masohizmu mi daleko;-)

Pozdrawiam
Marta

10. Data: 2004-08-03 21:18:09

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> writes:

> Nie wiem:-( Myślę, że jeszcze zbyt wcześnie i nie byłam.

A właśnie, bo to jakoś tak we wrześniu powinno być. Ale z drugiej
strony, sadzić we wrześniu, to proszenie się o kłopoty. Ale z drugiej
strony, w Krzywaczce fajnie jest... No nic, zobaczymy :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Izaak, co mieszkał w Eilacie,
Zakochał się kiedyś w denacie.

Poszukiwana roślina ...
Mostek nad oczkiem wodnym
hortensja uniwersalna
zdjęcia liliowców dla Janusza :-)
Lucky Bamboo - Drakonia - problem z korzeniem...