zdjęcia liliowców dla Janusza :-)

1. Data: 2004-08-01 21:40:26

Temat: zdjęcia liliowców dla Janusza :-)
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Jak zwykle, po łykendzie: http://www.sapijaszko.net/ogrod/ zdjęcia
liliowców i kilka dalii -- może ktoś się skusi na bulwy jesienią?

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Francuski minister Laval
chciał Amery* zrobić kawał.

2. Data: 2004-08-02 11:12:55

Temat: Re: zdjęcia liliowców dla Janusza :-)
Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko napisał(a):
> Jak zwykle, po łykendzie: http://www.sapijaszko.net/ogrod/ zdjęcia
> liliowców i kilka dalii -- może ktoś się skusi na bulwy jesienią?

Hm... te bulwy to na wymianę czy na sprzedaż? Bo ja bym była
zainteresowana, ale na wymianę miałabym tylko szpilkowe w kolorze
pomarańczowej czerwieni i fioletowe pomponowe (odmian niestety nie znam,
nawet nie wiem skąd się u nas wzięły). A te białe mnie zachwyciły :)

A liliowce przepiękne...ech...kiedy ja się dochowam jakiejś ciekawszej
kolekcji...

> Pozdrawiam,
> Grzesiek

Pozdrawiam
Anna I.
--
interesujesz się turystyką? zapraszam na strony www:
www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi

3. Data: 2004-08-02 11:22:59

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

aniai <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> writes:

> Hm... te bulwy to na wymianę czy na sprzedaż?

Na wymianę, nie koniecznie za dalie :-)

> Bo ja bym była zainteresowana,

Zapisałem... Przypomnij jesienią :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Wolnomularz spod Białegostoku
Rządził światem od świtu do zmroku.

4. Data: 2004-08-02 13:59:35

Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniai" <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pomarańczowej czerwieni i fioletowe pomponowe (odmian niestety nie znam,
> nawet nie wiem skąd się u nas wzięły). A te białe mnie zachwyciły :)

Ja też byłbym zainteresowany, lecz moja kolekcja jest jeszcze uboga i prawdę
mówiąc nie mam nic do zaoferowania :-((
Mogę jedynie obiecać, że jak będę miał czym się podzielić, uczynię to z miłą
chęcią.

Pozdrawiam Jacek W.

Lucky Bamboo - Drakonia - problem z korzeniem...
jeszcze raz co to jest
Trojeść pnąca
jaka encyklopedia roslin na cd-rom?
Pompa na 12V