jeszcze raz co to jest

1. Data: 2004-08-01 19:31:53

Temat: jeszcze raz co to jest
Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
jeszcze jedna prosba o pomoc w identyfikacji. Kupilam jako naparstnice,
bylam dumna ze taka piekna i nietypowa z niej roslinka, a tu Krycha&Co mi
mowi ze to dzwonek.
Szukalam w necie i dzwonkow i naparstnic przeroznych i nijak nie wiem...

http://f1.pg.photos.yahoo.com/ph/aniatrsb/album?.dir
=/df2f

Dzieki from the mountains
AniaK

2. Data: 2004-08-01 20:01:54

Temat: Re: jeszcze raz co to jest
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ana" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mowi ze to dzwonek.
> Szukalam w necie i dzwonkow i naparstnic przeroznych i nijak nie wiem...

No nie da się ukryć że to dzwonek ! Tylko jaki ? Po wielkości kwiatów
myślę że jakiś dwuletni ogrodowy ...

Serdecznie Miłka

3. Data: 2004-08-01 20:01:55

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Ana" <a...@g...pl> wrote in message

> [...] Kupilam jako naparstnice,
> bylam dumna ze taka piekna i nietypowa z niej roslinka, a tu Krycha&Co
mi
> mowi ze to dzwonek.

I dobrze mowi :))

> Szukalam w necie i dzwonkow i naparstnic przeroznych i nijak nie wiem...

Sprzedawca tej rosliny w zyciu chyba naparstnicy nie widzial ;))
Szukaj po nazwie lacinskiej - dzwonek to Campanula.

Pozdrawiam,
Bpjea

4. Data: 2004-08-01 20:13:59

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka"

> No nie da się ukryć że to dzwonek ! Tylko jaki ? Po wielkości kwiatów
> myślę że jakiś dwuletni ogrodowy ...
> Serdecznie Miłka
******
No to klapa, mialam nadzieje ze moze jednak ... ;-))
Dzieki w kazdym razie
Pozdrawiam
AniaK

5. Data: 2004-08-01 20:15:17

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea"

> Sprzedawca tej rosliny w zyciu chyba naparstnicy nie widzial ;))
> Szukaj po nazwie lacinskiej - dzwonek to Campanula.
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea

***
Szukalam, szukalam i po polsku i w roznych innych jezykach, ale pewnie
jeszcze poszukam.
Jak cos wynajde to sie pochwale.
Pozdrawiam
Ania

6. Data: 2004-08-01 20:16:10

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ana" <a...@g...pl> writes:

> No to klapa, mialam nadzieje ze moze jednak ... ;-))

Potrzebujesz naparstnic? Ile? 100? Nie ma sprawy, do odbioru od zaraz
w okolicach Wrocławia :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Straszna rzecz się zdarzyła przy chrzcie:
Rodzic--gamoń krzyk wydał: ,,Niechż' cię!...''

7. Data: 2004-08-01 20:29:30

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ana"
Jak cos wynajde to sie pochwale.

No i chyba mam:
http://plantsdatabase.com/showimage/47/

Nie ma to jak przysiasc i googlowac do skutku ...
(a skutek jest miedzy innymi taki ze sie zacampanulowalam na amen i
chcialabym ich miec duuuuzo duuuzo roznych ...)
Pozdrawiam
AniaK :-)

8. Data: 2004-08-01 20:34:09

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko"

> Potrzebujesz naparstnic? Ile? 100? Nie ma sprawy, do odbioru od zaraz
> w okolicach Wrocławia :-)
****

Oj uwazaj, bo przyjade, ja naprawde mam duuuuzo wolnego miejsca ....
(znaczy moze nie doslownie wolnego, ale w miejsce pokrzyw i innych rumianow,
naparstnice bylyby mile widziane ...:-)
Pozdrawiam
Ania

9. Data: 2004-08-01 20:35:51

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2brhuaa2d.fsf@sapijaszko.net...

> Potrzebujesz naparstnic? Ile? 100? Nie ma sprawy, do odbioru od zaraz
> w okolicach Wrocławia :-)

Tylko, żeby żóltej dla mnie trochę zostało :))

Pozdrawiam
Kaśka

10. Data: 2004-08-01 20:38:15

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma to jak przysiasc i googlowac do skutku ...
> (a skutek jest miedzy innymi taki ze sie zacampanulowalam na amen i
> chcialabym ich miec duuuuzo duuuzo roznych ...)

Normalka, googlowanie nie jest bezpiecznym zajęciem :))

Pozdrawia Kaśka co się właśnie delphiniuje

Trojeść pnąca
jaka encyklopedia roslin na cd-rom?
Pompa na 12V
Hosta