Poszukiwana roślina ...

1. Data: 2004-08-02 07:57:42

Temat: Poszukiwana roślina ...
Od: "Katka" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co się najlepiej nadaje na "żywopłot" w miejsce cieniste i wilgotne?
Poszukuje jakiejkolwiek rośliny (nie koniecznie żywopłotowej), która szybko
by rosła i zasłoniła ogrodzenie z siatki i nie szczególny widok za nim.
Będę bardzo wdzięczna za pomoc w tym temacie.

Pozdrawiam
Początkująca ogrodniczka ;)
Katka

2. Data: 2004-08-02 10:58:27

Temat: Re: Poszukiwana roślina ...
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katka" <k...@a...pl> writes:

> [...]
> by rosła i zasłoniła ogrodzenie z siatki i nie szczególny widok za nim.
> Będę bardzo wdzięczna za pomoc w tym temacie.

Przejrzyj archiwa grupy. Archiwa najłatwiej przeszukiwać przy pomocy
http://groups.google.com. A w takim miejscu rosnąć będzie całkiem
spora grupa roślin. Polecam Acer tataricum ssp. ginnala.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Amantem Francuzki Yvonne
był S-e-a-n (wymawia się: Szon)

3. Data: 2004-08-02 12:52:05

Od: "Katka" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przejrzyj archiwa grupy. Archiwa najłatwiej przeszukiwać przy pomocy
> http://groups.google.com.

Dzięki, poszukam, ale nadal liczę na Wasze podpowiedzi.

Pozdrawiam
Katka

4. Data: 2004-08-02 15:04:45

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2k6whdcx8.fsf@sapijaszko.net...
> "Katka" <k...@a...pl> writes:

A w takim miejscu rosnąć będzie całkiem
> spora grupa roślin. Polecam Acer tataricum ssp. ginnala.
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

A ja bym na tej siatce posadziła dzikie wino, ale miej na uwadze że
cholernie mocno to rośnie ;-)

Serdecznie Miłka

5. Data: 2004-08-03 13:00:15

Od: "Adam Figarski" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

winobluszcz pięciolistkowy - a jak bardzo ciemno to blkuszcz - hedera helix

--
Z pozdrowieniami Adam Figarski

n...@p...onet.pl

6. Data: 2004-08-03 17:05:17

Od: "Katka" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> winobluszcz pięciolistkowy - a jak bardzo ciemno to blkuszcz - hedera
helix

Dzięki, właśnie się zastanawiałam nad jakimś bluszczem.
Niestety miejscami bardzo ciemno, więc chyba posadzę hedera helix.

Pozdrawiam
Katka

7. Data: 2004-08-06 18:10:03

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> by rosła i zasłoniła ogrodzenie z siatki i nie szczególny widok za nim.
> Będę bardzo wdzięczna za pomoc w tym temacie.

Zimozielona - Choina - Tsuga canadensis

Lisciaste:
Swidosliwa - Amelanchier
Lesczyna - Corylus
Zlotlin - Kerria
Ligustr
Bez czarny - Sambucus nigra

Elfir

8. Data: 2004-08-07 10:30:25

Od: "Katka" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zimozielona - Choina - Tsuga canadensis
>
> Lisciaste:
> Swidosliwa - Amelanchier
> Lesczyna - Corylus
> Zlotlin - Kerria
> Ligustr
> Bez czarny - Sambucus nigra

Dziękuje za odpowiedź.

Pozdrawiam
Katka

Mostek nad oczkiem wodnym
hortensja uniwersalna
zdjęcia liliowców dla Janusza :-)
Lucky Bamboo - Drakonia - problem z korzeniem...
jeszcze raz co to jest