Kolorowe szklo - Krakow

1. Data: 2002-06-25 06:34:59

Temat: Kolorowe szklo - Krakow
Od: "cholo" <c...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
czy moze ktos orientuje sie, gdzie w Krakowie
mozna nabyc kolorowe szklo (np.zolte) przyciete na wymiar
i jakos ladnie wykonczone (brzegi).
Chcialem zrobic z czegos takiego poleczke.

Dzieki i pozdrawiam,
Robert

1. Data: 2002-06-25 07:41:16

Temat: Re: Kolorowe szklo - Krakow
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cholo <c...@2...pl> napisał(a):

> Czesc,
> czy moze ktos orientuje sie, gdzie w Krakowie
> mozna nabyc kolorowe szklo (np.zolte) przyciete na wymiar
> i jakos ladnie wykonczone (brzegi).
> Chcialem zrobic z czegos takiego poleczke.

Wszelkiej maści szkło dekoracyjne, na półeczki i inne takie (sąsiad ma w
łazience przepiękne półki z grubego zielonego szkła), lustra (sama mam od
nich lustro) robi firma "Art-Glass II", 30-719 Kraków, ul. Wodna 34, tel.
656-25-34. Mieszczą się w jakimś strasznym miejscu, dojeżdża się tam od
strony Łęgu po wertepach, pracują w głupich godzinach (chyba do 16.00 i bez
sobót), ale warto się do nich wybrać, bo robią tak ładne rzeczy, że szczęka
opada. Robią z tym szkłem wszystko - docinają, szlifują, frezują, ba, nawet
wyginają. Bardzo porządnie i co ciekawe - raczej tanio.

JoP

1. Data: 2002-06-25 07:50:18

Od: ojjoj <o...@p...NOSPAM.onet.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

cholo wrote:

> [...]
> mozna nabyc kolorowe szklo (np.zolte) przyciete na wymiar
> i jakos ladnie wykonczone (brzegi).
> Chcialem zrobic z czegos takiego poleczke.

Jesli szklarz bedzie mial cos takiego to najprawdopodobniej wyszlifuje
brzegi.
Ja korzystalem z uslug szklarza przy Brodowicza i przy Dobrego Pasterza.

--
Pozdrwawiam,
ojjoj

--------------
<<koniecznosc przebija sie poprzez przypadkowosci.>> (F. Engels)

1. Data: 2002-06-25 07:58:21

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wystukała w wiadomości <af96qs$a3f$1@news.gazeta.pl>:

> [...]
> opada. Robią z tym szkłem wszystko - docinają, szlifują, frezują, ba, nawet
> wyginają. Bardzo porządnie i co ciekawe - raczej tanio.

A piaskują według dostarczonego wzoru?

Jo'Asia zainteresowana.

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2002-06-26 06:17:38

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jo'Asia <J...@r...art.pl> napisał(a):

> A piaskują według dostarczonego wzoru?

Nie sądzę, żeby sprawiło im to problem - widziałam tam wystawione różniste
piaskowane rzeczy. (He, he, od Was to akurat jest blisko.;-))

JoP

1. Data: 2002-06-26 11:11:27

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wystukał w wiadomości <afbma2$boi$1@news.gazeta.pl>:

> Nie sądzę, żeby sprawiło im to problem - widziałam tam wystawione różniste
> piaskowane rzeczy. (He, he, od Was to akurat jest blisko.;-))

No tak właśnie mi się wydawało. Może realizacja pomysłu na stolik się
zbliża? 8)

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--
.__.'| ....................................................
.. |'.__.
Ze zbiorów bilioteki pintyjskiej: "Na tropach jednorybca"

1. Data: 2002-06-28 11:24:11

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> nich lustro) robi firma "Art-Glass II", 30-719 Kraków, ul. Wodna 34, tel.

Oraz 656-30-19.

> Mieszczą się w jakimś strasznym miejscu, dojeżdża się tam od
> strony Łęgu po wertepach

Od Łęgu!? Jolu, skądś ty tam jechała? ;)

Wedle słów pracownika: dojazd od ulicy Gromadzkiej.

> pracują w głupich godzinach (chyba do 16.00 i bez
> sobót),

W soboty do 12

> ale warto się do nich wybrać, bo robią tak ładne rzeczy, że szczęka
> opada. Robią z tym szkłem wszystko - docinają, szlifują, frezują, ba, nawet
> wyginają. Bardzo porządnie i co ciekawe - raczej tanio.

Potwierdzam - raczej tanio. Okrągły blat do stolika o średnicy 80 cm z
piaskowaniem w wersji max-wypas (grubość 10mm, skomplikowany wzór) wychodzi
ok 300 złotych.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--
.__.'| ....................................................
.. |'.__.
Ze zbiorów bilioteki pintyjskiej: "Wampir Leszczat"

1. Data: 2002-06-28 12:27:13

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jo'Asia <J...@r...art.pl> napisał(a):

> Od Łęgu!? Jolu, skądś ty tam jechała? ;)

Od _strony_ Łęgu, przez co rozumiem, że nie od strony Wielickiej (Wodna
ludzion się kojarzy raczej z tą ulicą koło Płaszowa). Taki sposób
rozróżniania kierunków, prawo-lewo, północ-południe, słoma-siano, Wielicka-
Łęg. Zresztą, to są Dzikie Pola i ja się nie znam. ;-)

> Wedle słów pracownika: dojazd od ulicy Gromadzkiej.

A, zapewne.

> W soboty do 12

O, miłe, za czasów mojego lustra i Adamsowych półek (ponad rok temu) nie
pracowali.

> Potwierdzam - raczej tanio. Okrągły blat do stolika o średnicy 80 cm z
> piaskowaniem w wersji max-wypas (grubość 10mm, skomplikowany wzór) wychodzi
> ok 300 złotych.

No to pochwal się, co sobie kazaliście wypiaskować. ;-)

JoP

1. Data: 2002-06-28 12:36:53

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wystukał w wiadomości <afhkn1$h91$1@news.gazeta.pl>:

> [...]
> rozróżniania kierunków, prawo-lewo, północ-południe, słoma-siano, Wielicka-
> Łęg. Zresztą, to są Dzikie Pola i ja się nie znam. ;-)

To się mówi "Od Saskiej" :P

> No to pochwal się, co sobie kazaliście wypiaskować. ;-)

Jeszcze nic. Projekt się tworzy, a stworzenie podstawki pod
wypiaskowanego cosia trochę potrwa. Na razie wypytałam się
o ceny.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--
.. |'.__.
Ze zbiorów filmoteki pintyjskiej: "Bliskie spotkania rybiego stopnia"

namiary na firme Haier
PLAMA po gumie do zucia!!
Jak to jest z wlasnoscia hipoteczna?
zacieki na kredensie