Kolory

1. Data: 2003-01-08 09:43:09

Temat: Kolory
Od: " ewa" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam do was wszystkich pytanie. Ściągnęłam sobie program Mario
do "przerabiania" zdjęć na krzyżyki. Bardzo mi się podoba i mogę sobie teraz
haftować co popadnie. Ale tu mi właśnie pojawia się problem. W tym programie
można ustawić ilość krzyżyków i ilość kolorów. Wydaje mi się że im wiecej
kolorów tym obraz wyjdzie dokładniejszy i ładniejszy. Ale moze się mylę. jak
nie przedobrzyć ? Jaki zachować stosunek między ilością krzyżyków a ilością
kolorów? Wiem że to pewnie zależy od obrazu. Ale może wiecie z doświadczenia
jak będzie najlepiej. Dzięki.