Tak sobie pomyślałam

1. Data: 2003-01-07 14:29:42

Temat: Tak sobie pomyślałam
Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie pomyślałam, że skoro w większości jesteście takimi zapalonymi
robótkarkami to ja też odstąpię od swojej zasady i będę robić kilka rzeczy
naraz. W tej chwili robię xxx obrazek, jak tylko w zabitym dechami
Białymstoku kupię włóczkę to zacznę sweterek swojej córeczce i postanowiłam
porządnie zabrać się za szydełko. Łańcuszek już umiem i jakieś tam słupki
zresztą mam gdzie podejrzeć żeby się nauczyć problem tylko że nie wiem co
robić, bo nauka nauką ale jak robić coś to z pożytkiem więc może serwetkę
albo sama nie wiem......... i jeszcze żeby było proste no bo przecież
dopiero będę się uczyć dlatego bardzo proszę o pomoc coś łatwego, niedużego
i ładnego na szydełku..............pomożecie ??

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-01-07 17:06:40

Temat: Re: Tak sobie pomyślałam
Od: "Joanna Huzarska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i jeszcze żeby było proste no bo przecież
> dopiero będę się uczyć dlatego bardzo proszę o pomoc coś łatwego,
niedużego
> i ładnego na szydełku..............pomożecie ??

Pomozemy, pomozemy !!! - to nie powtorka z lat 70tych, ale szczera
deklaracja :-)))
Jesli serwetka, to troszeczke sprecyzuj, okragla, owalna, prostokatna ?
Mniej wiecej jakie ma miec wymiary ?
A moze cos z rzeczy uzytkowych ? Ot np. jakas wloczkowa torebka-woreczek do
lenoch sukienek ? Nie wiem jaki preferujesz styl, wiec tylko niesmialo
sugieruje :-)))

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-01-08 08:25:17

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli serwetka, to troszeczke sprecyzuj, okragla, owalna, prostokatna ?

Myślę że jednak serwetka i chyba wolę prostokątną czy kwadratową ale jeśli
robi się ją dużo trudniej niż okrągłą to wybieram okrągłą i nie za duża
żebym nie robiła jej pół roku bo się zniechęcę.

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-01-08 11:02:33

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

W tej chwili robię xxx obrazek, jak tylko w zabitym dechami
> Białymstoku kupię włóczkę to zacznę sweterek swojej córeczce i postanowiłam
> porządnie zabrać się za szydełko.

Rany, Justycjo, co ci ten biedny Białystok ostatnio zrobił, że go tak nie
lubisz?!
Jeśli chodzi zaś o serwety, to troche mam wzorkow ale niestety w pismach. A
poniewaz nie mam skana, wiec musiałybysmy sie spotkać i bym pokazała co mam.

Karina

1. Data: 2003-01-08 18:05:14

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 7 Jan 2003 15:29:42 +0100, "Justycja" <j...@p...wp.pl>
wrote:

> [...]
>dopiero będę się uczyć dlatego bardzo proszę o pomoc coś łatwego, niedużego
>i ładnego na szydełku..............pomożecie ??

Może dla córeczki - moje córy takie już mają - robią furorę w szkole i
przedszkolu :-)))
http://www.coatsgmbh.de/de/1/hbox4802palazzo.html
wzorek na sweterek szydełkowy z kwiatków łączonych - piękny!
Pozdrawiam
Eulalka

1. Data: 2003-01-09 06:59:06

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.coatsgmbh.de/de/1/hbox4802palazzo.html
> wzorek na sweterek szydełkowy z kwiatków łączonych - piękny!

Pomysł jest niezły ale ja z niemieckiego jestem noga, więc gdyby ktoś miał
ten wzorek lub podobny po ludzku to będę wdzięczna.

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-01-09 08:05:54

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomysł jest niezły ale ja z niemieckiego jestem noga, więc gdyby ktoś miał
> ten wzorek lub podobny po ludzku to będę wdzięczna.

Wiesz Justyno, takie wieksze wyroby tworzone z mniejszych bardzo szybko sie
wykonuje. W sumie nie trzeba wielkiej wprawy w szydelkowaniu, tylko w
zasazie jakeis ogolne pojecie o tym, jak wyglada sweter, obmierzyc model,
wybrac maly element i ...szydelko w dlon ! Problem maly moze sie pojawic,
dla Ciebie, jako poczatkujacej, z laczeniem elementow w calosc. Nie robi sie
tego bowiem na koncu, gdy juz masz tyle malych elementow, co potrzeba, lecz
juz zaraz, jak robisz drugi element laczysz go z pierwszym. :-)

Co do pomyslu na swerwetke, o ktorym powyzej, to mowi sie, ze latwiej
zaczynac od okraglych robotek, ze niby to taki naturalny kierunek pracy z
szydelkiem... Ale, czy ja wiem ?!? Formy prostokatne wymagaja pilnowania
brzegow, aby z czasem, nie przyrastaly :-))) Moze faktycznie na poczatek
malutka wprawka na serwetce, a pozniej robotka z malych elementow ?

Czy na to konto, z ktorego piszesz na grupe mozna poslac kila modelow ?
Powiedz jeszcze, co do tej serwetki, czy bardziej model kwiatowy, czy tez
glownie jakeis azurki, itp :-)))

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-01-09 11:44:33

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy na to konto, z ktorego piszesz na grupe mozna poslac kila modelow ?
> Powiedz jeszcze, co do tej serwetki, czy bardziej model kwiatowy, czy tez

Możesz wysyłać na to konto z którego piszę i niech będzie okrągła. Raczej
bardziej będzie mi się podobał jakiś motyw kwiatowy chyba że jest o wiele
trudniejszy od ażurków....... ja naprawdę jestem zielona z tego szydełka ale
mam ogromne chęci żeby dojrzeć.

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-01-10 11:19:19

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszlo na priva ! :-)

Asia

Warto zajrzeć...:)
pieniądze potrzebne:)))
china link ;-)
Który program jest najbardziej wiarygodny?
Musze sie poskarży