Musze sie poskarży

1. Data: 2003-01-06 21:05:05

Temat: Musze sie poskarży
Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na jakość muliny DMC. A bylo to tak:
Zaczelam nowy obrazek xxx. Widoczek w przygaszonych zieleniach, szarościach
i beżach. Kupilam mulinke DMC. Zaczelam od duzego kawalka w jednym kolorze.
Po zrobieniu ok. 200 xxx pomyslalam, ze chyba od sztuczneo swiatla mieni mi
sie w oczach. Po zrobieniu jeszcze kawalka zapytalam meza, ile kolorow
widzi. Odpowiedzial: to nie wiesz, co szyjesz? Dwa!
A ja szylam caly czas jedna mulinką, krzyzykami, rozdzieloną po dwie nitki
mulinki. I rzeczywiscie, kawalek, który mial byc szarozielony jest w paski -
pasek zielonkawy i pasek beżowy. Pocieszam sie, ze to niebo, wiec moze
wielkiej szkody nie bedzie, ale jestem zla. A mulina ma numer 644.

Mocno zdegustowana
Balbina

1. Data: 2003-01-06 22:58:26

Temat: Re: Musze sie poskarży
Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pasek zielonkawy i pasek beżowy. Pocieszam sie, ze to niebo, wiec moze
> wielkiej szkody nie bedzie, ale jestem zla. A mulina ma numer 644.

No cóż, z czymś takim to jeszcze się nie spotkałam. Może to pasemko muliny
leżało sobie na wystawie i zmieniło kolor od słońca?
Jeśli to kawałek nieba - chyba nie będzie wielkiej szkody rzeczywiście. Ale
teraz zacznę uważać coby też nie popełnić podobnego błędu.
Nic to, rób dalej. Wszyscy pomyślą że tak ma być.

Pozdrawiam

Ela

1. Data: 2003-01-07 08:29:17

Od: "maja" <m...@c...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pasek zielonkawy i pasek beżowy. Pocieszam sie, ze to niebo, wiec moze
> wielkiej szkody nie bedzie, ale jestem zla. A mulina ma numer 644.

644 ???? no nie ! mialam jeszcze gorzej ! kupilam 1 motek, bo na 3 nie
mialam pieniedzy (wszystkich bylo ze 20, wiec moglam tylko po 1 egz.).
wszystko bylo OK. nastepnie dokupilam nastepne, w tym rzeczony 644.
przysiegam, ze byl innego koloru. niby taki sam, a nie ! rozczarowalam
sie.... ale przyznam, ze potem juz nie zdarzylo mi sie z DMC takie numery.
dziwne tylko, ze mowimy o tym samym kolorze. moze jakas partia byla felerna
? tylko ktory z tych odcieni byl wlasciwy ????

maja (Rzeszow)

1. Data: 2003-01-07 13:15:31

Od: "Anna Deręgowska" <a...@k...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maju,
To się zdarza. Jak dokupujesz nowy motek tego samego koloru to sprawdzaj
tzw. LOT (jest na pasku, a przynajmniej powinien być). Jeżeli jest inny, to
musisz się liczyć z tym, że kolory mogą się różnić. Z przykrością
stwierdzam, że jest to "przypadłość" wszystkich firm...:(
Pozdrawiam
Aneczka (Kraków)
GG 155657

1. Data: 2003-01-07 13:33:22

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Balbina" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pasek zielonkawy i pasek beżowy. Pocieszam sie, ze to niebo, wiec moze
> wielkiej szkody nie bedzie, ale jestem zla. A mulina ma numer 644.

znam ten bol, mi sie trafilo kilka motkow welny gobelinowej z paskami
szarosci na zolciutkim kolorze. Myslalam, ze brudna po prostu i sie spierze,
ale gdzie tam.

Tez zniesmaczona Wkn

1. Data: 2003-01-07 15:48:29

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Deręgowska" wrote:

> [...]
> musisz się liczyć z tym, że kolory mogą się różnić. Z przykrością
> stwierdzam, że jest to "przypadłość" wszystkich firm...:(

Zgadza sie! Mnie sie to przytrafilo z Anchorem - kupowalam 2 motki niby
w jednym terminie, a w roznych pasmanteriach, bo w pierwszej "wzielam
resztke" czyli tylko 1 motek - pojecia nie mialam, ze moze byc roznica w
kolorze ... tego samego koloru!

Pozdr. :-) Arleta

1. Data: 2003-01-07 16:23:46

Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No cóż, z czymś takim to jeszcze się nie spotkałam. Może to pasemko muliny
> leżało sobie na wystawie i zmieniło kolor od słońca?

Też tak w pierwszej chwili pomyślałam, ale stojak z muliną stoi w
najciemniejszym kącie, a pasmanteria jest w piwnicy :)
Ja raczej myślałam, że specjalnie zostały połączone nitki o dwóch kolorach,
żeby uzyskać taki właśnie odcień pośredni. W całości tych różnic w ogóle nie
widać.

> Nic to, rób dalej. Wszyscy pomyślą że tak ma być.

Też się tym pocieszam, ale na razie odłożyłam na bok. Jakoś straciłam serce
do tej robótki.

Pozdrawiam
Balbina

1. Data: 2003-01-07 20:36:47

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> musisz się liczyć z tym, że kolory mogą się różnić. Z przykrością
> stwierdzam, że jest to "przypadłość" wszystkich firm...:(

Ania a gdzie tego LOT-a szukać bo ja na DMC nic nie znalazłam co by się tak
zwało :)) Przepraszam jak pytam o prostackie rzeczy ale przestraszyłyście
mnie tymi różnicami a ja właśnie chcę soie dokupić nitki bo mi zabrakło :))

Dziękuję
Pozdrawiam

Magda

1. Data: 2003-01-10 15:02:00

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też tak w pierwszej chwili pomyślałam, ale stojak z muliną stoi w
> najciemniejszym kącie, a pasmanteria jest w piwnicy :)

Powiedz mi Balbinko co to za pasmanteria w piwnicy, czyżbym jej nie znała ??

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-01-10 15:16:16

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.>co to za pasmanteria w piwnicy, czyżbym jej nie znała ??

W "Koralu" na Wyszynskiego????

Pusia

Złota kolekcja
Muszę się pochwalić- suknia dla "księznicki"
święta do bani:(((((((((((
Haft krzyżykowy - problemik
witam po przerwie :)