Złota kolekcja

1. Data: 2003-01-06 19:03:30

Temat: Złota kolekcja
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno ukazała się na rynku "złota kolekcja" z Haftu krzyżykowego (tej
gazetki z wzorkami) czy ktoś widział co to właściwie jest i jakiej jakości
są wzorki?? Dziękuję za opinię

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2003-01-06 20:56:00

Temat: Re: Złota kolekcja
Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gazetki z wzorkami) czy ktoś widział co to właściwie jest i jakiej jakości

Ha! Zakupiłam za całe 6,90 zł bez zaglądania do środka, bo lubie Hafty
Polskie. I sie rozczarowalam straszliwie. W środku jest: Sophie Anderson -
Zakochana (231x277), Maki Moneta (176x226), Leonardo da Vinci - Ostatnia
wieczerza (220x433) i ... to wszystko. Ładnie wydane, dobry papier, kolorowe
schematy, ale w sumie bylam baaaardzo rozczarowana.

Pozdrawiam
Balbina

1. Data: 2003-01-07 07:21:43

Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

madziula wrote:
> [...]
> gazetki z wzorkami) czy ktoś widział co to właściwie jest i jakiej jakości

Jakosc wzorkow mowiac oglednie, pod zdechlym Azorkiem.Nie mowie o
jakosci druku i rozdzielczosci wzorow, ale o dokladnosci i wiernosci
oryginalowi. Mam schemat Makow Moneta z Anny sprzed kilku lat,
wyszywalam je , wiec mam porownanie. Podejrzewam, ze pozostale schematy
sa na podobnym poziomie. Jakbym miala jednym slowem okreslic schemat do
Makow - powiedzialabym , ze jest wykonanay niechlujnie (niestarannie to
moim zdaniem zbyt lagodne okreslenie)

Grazyna - rozczarowana

1. Data: 2003-01-07 10:09:07

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gazetki z wzorkami) czy ktoś widział co to właściwie jest i jakiej jakości

A ja kupiłam przed Świętami kolejny numer Haftów Polskich i mam wielką chrapkę
na 'Krzyk' Muncha - takie trochę dekadenckie, ale co mi tam.
Zmienili szatę graficzną i też jestem rozczarowana. Schematy nie są już tak
czytelne, jak wcześniej - jakieś takie zlewające się. Proszą o zdanie
czytelniczek, chyba coś do nich trzeba skrobnąć. Pozdrawiam

Milena

1. Data: 2003-01-07 11:25:12

Od: "Mirosława Zmysłowska" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiem Wam tylko tyle, że przestałam juz prenumerować Hafty Polskie. Nie
podobaja mi się ich schematy, szczególnie te kolorowe do większych obrazków.
Haftowałam Matkę Boską Ostrobramską (schemat był szczytem niedbalstwa).
Napisałam do nich, przysłali mi Internetem nowy schemat, ale problem
pozostał. Sugerowałam im, że może lepiej byłoby stosować tylko symbole, tak
jak robią to w Annie.Nie odniosło to skutku. Myslałam, że się czepiam, ale
teraz widzę, że mam rację.
Pozdrawiam
Mira (Wrocław)

Muszę się pochwalić- suknia dla "księznicki"
święta do bani:(((((((((((
Haft krzyżykowy - problemik
witam po przerwie :)
Moze ktos ma ciekawy wzor xxx na tygrysa ?