święta do bani:(((((((((((

1. Data: 2003-01-06 17:00:01

Temat: święta do bani:(((((((((((
Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale miałam święta:(((( P0ojechaliśmy już 22,12 do rodziców, miało być miło,
fajnie, 25,12 miał być chrzczony nasz maluch. a tymczasem 23,12
wylądowaliśmy w miejscowym szpitalu. Młodszy synuś złapał zapalenie
oskrzeli. No i sobie poleżeliśmy do 01,01,03. Chrzest w szpitalu, zadna
przyjemność. Dopiero wczoraj wróciliśmy do Wrocławia. Mam nadzieje ze Wasze
Swieta były bardziej udane.
Kinga (Wrocław)

1. Data: 2003-01-06 19:38:30

Temat: Re: święta do bani:(((((((((((
Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Tarkiewicz" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oskrzeli. No i sobie poleżeliśmy do 01,01,03. Chrzest w szpitalu, zadna
> przyjemność. Dopiero wczoraj wróciliśmy do Wrocławia. Mam nadzieje ze

łojejku, ale na szczęście wszystko dobrze się skończyło i synek zdrowieje.
Ja miałam sylwestra o kulach, ale bawiłam się przedno.
A teraz mnie dorwało zapalenie gardła. Fatum jakieś czy co...

Wkn

1. Data: 2003-01-07 08:16:31

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 6 Jan 2003 18:00:01 +0100, "Kinga Tarkiewicz"
<k...@w...pl> wrote:

> [...]
>przyjemność. Dopiero wczoraj wróciliśmy do Wrocławia. Mam nadzieje ze Wasze

a co Ty sie przejmujesz? wszystko sie skonczylo dobrzeza pare,
parenascie lat bedziecie sie wszyscy smiac z chrzcin w szpitalu -
a synek najkmniejszy bedzie o tym opowiadal zazdrosnym kolegom
;)) a swieta? no, jakby tu...beda nastepne!

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-07 11:54:06

Temat: Re: ?więta do bani:(((((((((((
Od: Tymon <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nasze święta w przeciwieństwie do twoich były zajebiste!

1. Data: 2003-01-07 18:02:29

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@w...pl> wrote:

> [...]
>oskrzeli. No i sobie poleżeliśmy do 01,01,03. Chrzest w szpitalu, zadna
>przyjemność. Dopiero wczoraj wróciliśmy do Wrocławia.

To tylko teraz źle tak wygląda. Za 10 lat będziesz o tym opowiadać jak
o rodzinnej anegdocie.
Eulalka

1. Data: 2003-01-08 12:26:36

Od: "Magdalena" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczerze współczuję!! Ja mialam tylko schrzanionego sylwestra
("przyjaciele") ale od rana pierwszego znalazłam 3 litry szampana i sobie
odbiłam za przeryczana noc... Ale swięta nie pierwsze, nie ostatnie, i
mysle, jak inni zresztą, że za jakis czas bedziesz sie z tego smiac...

1. Data: 2003-01-08 18:05:08

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 6 Jan 2003 20:38:30 +0100, "wkn" <w...@w...pl> wrote:

> [...]
>Ja miałam sylwestra o kulach, ale bawiłam się przedno.
>A teraz mnie dorwało zapalenie gardła. Fatum jakieś czy co...

Chiba fatum, bo moje korzonki dają mi tak popalić, że bez termofora
ani rusz. :-))))
Eulalka

Haft krzyżykowy - problemik
witam po przerwie :)
Moze ktos ma ciekawy wzor xxx na tygrysa ?
A tu już byłyście?
problem z Lady in red