OT: Wyroby z masy solnej

1. Data: 2003-01-07 17:17:01

Temat: OT: Wyroby z masy solnej
Od: "Joanna Huzarska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyznajcie sie, ktora z Was ma te stronke ? :-))) Albo chociaz adresik !!!
Niedawno zagladajac tam bylam pod wielkim wrazeniem. Nie mialam czasu jednak
'sciagnac' przepisu na te mase a teraz juz nie moge tu na liscie odnalezc
tego posta !

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-01-07 19:09:29

Temat: Re: Wyroby z masy solnej
Od: "Ewa20" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam nadzieję że chodzi Ci o moją stronę
http://republika.pl/kwiatkowska77
już wkrótce będzie krok po kroku jak pomalować tego śpiącego aniołka (bo mi
już wysechł)

1. Data: 2003-01-07 20:50:14

Temat: Re: OT: Wyroby z masy solnej
Od: l...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

To chyba ta strona http://republika.pl/kwiatkowska77/
Na mnie też zrobiła wrażenie.
Pozdrawiam Lucy

1. Data: 2003-01-07 21:05:25

Od: "AniaSZ" <J...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa20" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> http://republika.pl/kwiatkowska77
> już wkrótce będzie krok po kroku jak pomalować tego śpiącego aniołka (bo

Bardzo ładna stronka... :) podobają mi sie te witraże i w ogóle wszytsko...
tylko są małe błędy na stronce... html
pozdrawiam
Anna

1. Data: 2003-01-08 10:21:17

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://republika.pl/kwiatkowska77

O dziekuje bardzo :-)
Teraz na forum o jedzeniu ktos pyta o przepis - pozwolilam sobie podac Twoj
adres :-)))
Owego czasu, jeszcze w przedszkolu tez sie tym bawialam :-))) ale wowczas
panie robily nam jakas prostsza wersje masy. Pamietam tez wyroby z masy
papierowej :-) Niby takie paplanie sie w 'byleczym', ale jakei fascynujace
!!!

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-01-08 20:57:00

Od: "Przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co powiecie na tego baranka, ja zrobiłam go na świeta
wyszedł super.
http://tinylink.com/?egsUuFpamz

--
Kasia