Strona główna Grupy pl.soc.inwalidzi Komisja ZUS a komisja do spraw orzekania o niepełnosprawności. Komisja ZUS a komisja do spraw orzekania o niepełnosprawności.

Komisja ZUS a komisja do spraw orzekania o niepełnosprawności.

następny post »
From: "Jaga" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Komisja ZUS a komisja do spraw orzekania o niepełnosprawności.
Date: Mon, 23 Jan 2006 16:36:45 +0100

Witajcie,
u mnie - 22 z ranka ale ofiara poniesiona tylko jedna w postaci mojego auta
:)

To tak tytułem wstepu, a teraz do rzeczy może ktos mnie oświeci bo ja już
zupełnie głupia jestem :) MIałam jakiś czas temu komisje z ZUS-u, który
zmienił mi "całkowitą niezdolność do pracy" ( dawny odpowiednik II grupy )
na "częściowo niezdolną do pracy " ( odpowiednik III grupy kiedyś) ze
względu na to, ze pracuje. No i jak się domyslacie straciłam uprawnienia do
dodatkowego urlopu i skróconego czasu pracy. Więc złozyłam papiery do
orzecznictwa powiatowego, które orzeka o niepełnosprawności. I teraz pytanie
jeśli oni stwierdzą, że jednak powinnam mieć "całkowitą" to które orzeczenie
bedzie ważne ? Dodam, że oni chcą ode mnie zświadczeń z ZUS-u, czy wogóle w
takiej sytuacji mam szansę dostać dawną II gr. ? Może macie jakieś własne
doświadczenia ?

Pozdrawiam,
Jaga

23.01 Piotr \"Gerard\" Machej
24.01 Jaga
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla