Koncentrat pomidorowy MM

1. Data: 2004-03-04 19:53:15

Temat: Koncentrat pomidorowy MM
Od: "eRZet" <USUN_TOmj36@USUN_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy koncentrat pomidorowy jest dozwolony na diecie MM.

MJ.

2. Data: 2004-03-04 20:00:04

Temat: Re: Koncentrat pomidorowy MM
Od: Karolina Matuszewska <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03/04/04 20:53, Użytkownik eRZet napisał:
> Czy koncentrat pomidorowy jest dozwolony na diecie MM.

Tak, o ile nie zawiera cukru. Najlepiej w sezonie, kiedy pomidory są za
grosze narobić samemu przecierów i keczupu bez cukru i wtedy 100%
pewności, że zgodne z MM.

Pozdrawiam,
Karola, co narobiła w zeszłym roku przecieru, ale za mało, bo już mi zjedli

3. Data: 2004-03-04 20:58:54

Od: "eRZet" <USUN_TOmj36@USUN_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@s...pl> napisał w
wiadomości
03.jasien.net...

4. Data: 2004-03-08 14:36:11

Od: "Musta" <mustafa8[usun]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, o ile nie zawiera cukru. Najlepiej w sezonie, kiedy pomidory są za
> grosze narobić samemu przecierów i keczupu bez cukru i wtedy 100%
> pewności, że zgodne z MM.

podaj prosze przepis na keczup!!!

musta

5. Data: 2004-03-09 10:36:39

Od: Karolina Matuszewska <g...@-...implant.am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Musta napisał:

> podaj prosze przepis na keczup!!!

Nie podam Ci żadnych proporcji, bo wszystko robię "na oko". Keczup robię
z przecieru -- najpierw gotuję pomidory w skórkach, pozbawione środków,
w wywarze. Wywar to mała ilość wody, kilka ząbków czosnku nie obranego,
ze dwie cebule w całości i przyprawy -- sól, pieprz, papryka ostra, liść
laurowy, bazylia -- co kto lubi. Potem wyjmuję pomidory, przecedzam
przez sitko i gotuję masę na wolnym ogniu dodając przypraw do smaku --
łagodny może być z odrobiną imbiru, ostry z chilli -- nie ma reguły,
wszystko to kwestia indywidualnego smaku. Jak się zagotuje dodaję nieco
octu, podgotowuję jeszcze chwilkę, wrzucam do słoików i pasteryzuję.
Voila, keczup domowy gotowy. Uwaga -- szybko znika! =]

Pozdrawiam,
Karola

Atkins Zombies
[MM] sos sojowy??
Wypowiedzi na temat DO - czy moze ktos skomentować?
Słyszałem plotkę o Atkinsie.
Gdzie znaleźć dietę zgodną z grupą krwi?