Koncert Zyczen

1. Data: 2001-12-14 12:50:55

Temat: Re: Koncert Zyczen
Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja wszystkim zycze rownowagi i wyczucia. Od wyczucia deczka soli po
wyczucie, kiedy odwrocic sie na piecie. A przede wszystkim wyczucia
prawdziwych przyjaciol. Tych na biede i nie-biede.

Margola

1. Data: 2001-12-14 15:35:16

Od: "evelyna" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:e1jh1uglmcimmdp721pk2pord3bba3ael9@4ax.com...
>czego sobie, innym zyczycie - w ogole, na
> Swieta, na Nowy Rok, w zyciu, na swiecie, na grupie?

Niesmialo sie dolaczam...
zycze Wam i sobie dystansu i cierpliwosci do wszystkiego co wokol nas;
ludzkich pryncypalow, zyczliwych i sympatycznych towarzyszy pracowniczej
"niedoli" ;-)
satysfakcji z tego co robicie - poczawszy od kuchni (a jakze), na pracy
zawodowej skonczywszy;
uporu w realizowaniu planow;
i zdrowia

besitos
evelyna

kasztany w puszce
Kulki szpinakowo-serowe
Aa!!! Słodkości na 40 osób :-o
Czy Wy tez tak robicie?
wkupne - cd.troche pozno wiec przepraszam