Koniec pigułek-następstwa?

1. Data: 2002-11-13 16:26:49

Temat: Koniec pigułek-następstwa?
Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, zwracam sie z takim pytaniem.Czy będą jakies
następstwa(powikłania) gdy po kilku latach brania pigułek
antykoncepcyjnych zakończy się ich przyjmowanie?Chodzi mi o rozwój
chorób, wypadanie włosów itp.Dodam ,że kobieta ma 34 lata.

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi, pozdrawiam Fiona.

2. Data: 2002-11-13 16:35:27

Temat: Re: Koniec pigułek-następstwa?
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie slyszalem, zeby kobiety cierpialy z tego powodu, ze odstawily
antykoncepcje (no moze poza zajsciem w ciaze)

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

3. Data: 2002-11-13 19:18:11

Od: "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> antykoncepcyjnych zakończy się ich przyjmowanie?Chodzi mi o rozwój
> chorób, wypadanie włosów itp.Dodam ,że kobieta ma 34 lata.

Nie powinno byc zadnych nastepstw, moze jakies stany depresyjne w okresie
miesiaczki. Proponuje jednaka mimo wszystko odsawienie tabletek skonsultowac
z lekarzem ginekologiem. Pozdrwiam.

--
Natalia Slowik,
Hosting lepszy niz miod! Kliknij, skosztuj slodyczy!

4. Data: 2002-11-13 20:44:07

Od: "appaloosa" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> antykoncepcyjnych zakończy się ich przyjmowanie?Chodzi mi o rozwój
> chorób, wypadanie włosów itp.Dodam ,że kobieta ma 34 lata.
Ależ to zabrzmiało złowrogo!Czy te następstwa mają wynikać z zaprzestania
przyjmowania czy z wieloletniego ich brania.?
Gdyby były notowane jakieś powazne powikłania(a o takie Ci chyba chodzi)to
sądze ze tabletki te zniknęłyby z rynku leków
Gosia

5. Data: 2002-11-14 07:47:02

Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik appaloosa <j...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aqudit$4a5$...@a...dialog.net.pl...
> Ależ to zabrzmiało złowrogo!

Nie zabrzmiało, to jest normalne pytanie.

Czy te następstwa mają wynikać z zaprzestania
> przyjmowania czy z wieloletniego ich brania.?

[gdy po kilku latach brania pigułek]< Tu było wyraźnie napisane

> Gdyby były notowane jakieś powazne powikłania(a o takie Ci chyba
chodzi)to
> sądze ze tabletki te zniknęłyby z rynku leków
> Gosia

No i o to mi chodziło ,dziękuję.
Pozdrawiam Fiona

Po raz pierwszy na grupie - i zupełnie poważne pytanie.
kolka jelitowa
szczepionka MMR2
Ból w stawie palca ręki
Niegojące się zajady...