Koniec roku to o ocenach ;-)

71. Data: 2008-06-19 08:18:17

Temat: Re: Koniec roku to o ocenach ;-)
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski pisze:

> Raczej nie niemiecki, tylko "polski maszynistki".
>
> MJ

Też może być. Akurat na niemieckiej klawiaturze pracuję, to się
zasugerowałem :-)

Stalker

72. Data: 2008-06-19 08:19:30

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> writes:

> A do dorosłego tak można się odzywać ?

Do doroslego tak sie nie odezwie, nawet jesli dorosly bedzie bardziej
marudny od dziecka.

Jak bylem dzieckiem, to nie znosilem fryzjerow. Glownie dlatego, ze
praktycznie kazdy w czasie strzyzenia uzywal sobie w stylu "trzymaj
prosto glowe! no jak ty trzymasz glowe! nie pochylaj! no mowilem
prosto!" i wszystko przeplatane szarpaniem za glowe i popychaniem w
rozne strony. Doroslem i skonczylo sie. Nawet robilem eksperymenty ze
swiadomym przekrecaniem i pochylaniem glowy - nic, ani pisna. A na
dzieciach sobie uzywaja...

MJ

73. Data: 2008-06-19 08:53:14

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a napisał(a):

> [...]
> teraz jest nie wiem).
> Jesli nauczyciel nei wie jak uczyc (zeby leczyc) znaczy jest zle

Guzik prawda. Zarówno nauczyciel, jak i dentysta, jak nie ma podejścia
do ucznia/pacjenta to jest dupa nie fachowiec. Co z tego, że zna
teorię, jak w życie wprowadzić nie potrafi.
Dentysta mojego dziecka pracuje z drącymi się w niebogłosy nie
przygotowanymi na wizytę dziećmi - a wszystko ze stoickim spokojem,
cierpliwością. Jakby mu dziecko usiadło na fotelu tak, jak Kacper, to
grochy zaraz by zniknęły, a w buzi byłoby zrobione na błysk. Na koniec
pacjent wychodzi z tak podbudowanym ego, ze następnym razem leci jak na
skrzydłach.

Justyna
GG 6756000

74. Data: 2008-06-19 12:51:25

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
Pani

> A do dorosłego tak można się odzywać ?

a czy dorosly nie domysla sie o czym pisalam?

i.

75. Data: 2008-06-19 13:02:52

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(a):

> Do doroslego tak sie nie odezwie, nawet jesli dorosly bedzie bardziej
> marudny od dziecka.

kultury miedzyludzkiej to sie uczy w domu. Podejscia do dzieci nauczyciele
powinni sie nauczyc na studiach a nie wtedy kiedy maja wlasne dzieci. Co do
dentystow to nie kazdy dentysta jest spacjalista od dzieci, ale jest
specjalista od zebow. Jak bylam dzieckiem to mnie dentystka bila po nodze
kiedy sie wydzieralam. Ale zeby leczyc umiala. Kiedy bylam dzieckiem to
mialam nauczycieli, ktorzy uczyc nie umieli mimo, ze byli bardzo kulturalni
i mili. Na nikogo krzyczec nie wolno, czy naduzywac swojej przewagi. To nie
jest kwestia nawet do dyskusji, ale na pewno nie jest to kwestia profesji.
Ani nauczyciel, ani lekarz, ani fryzjer nikt nie pwoinien naduzywac
slabszego. Jednak stwierdzenie, ze nauczyciele nie wiedza jak podjesc do
dzieci brzmi, ze sa niedouczeni w tym zakresie.

i.

76. Data: 2008-06-19 18:22:27

Od: Elżbieta <w...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Jun 2008 13:02:52 +0000 (UTC), Iwon(K)a napisał(a):

> Jednak stwierdzenie, ze nauczyciele nie wiedza jak podjesc do
> dzieci brzmi, ze sa niedouczeni w tym zakresie.

Można skończyć studia z wyróżnieniem, a jednak nie mieć tego "czegoś"
zdarza się.
--
Elżbieta

77. Data: 2008-06-19 18:27:12

Od: Elżbieta <w...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Jun 2008 07:47:21 +0200, Stalker napisał(a):

> Zobacz czy jest w niej
> "PL", czy "DE"

Noo PL :)
Zamknięcie dialoga pomogło
--
Elżbieta

78. Data: 2008-06-19 19:37:36

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta <w...@g...peel> napisał(a):

> Można skończyć studia z wyróżnieniem, a jednak nie mieć tego "czegoś"
> zdarza się.

chyba to cos to sie nazywa metodyka nauczania.....i to zdaje sie jest
przedmiotem nauki.
i.

79. Data: 2008-06-20 05:39:33

Od: Elżbieta <w...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Jun 2008 19:37:36 +0000 (UTC), Iwon(K)a napisał(a):

> chyba to cos to sie nazywa metodyka nauczania.....i to zdaje sie jest
> przedmiotem nauki.

nieeee to "coś" nie ma nic wspólnego z metodyką. Pisałam można mieć dyplom
z wyróżnieniem, więc i metodykę zaliczyć na super oceny. I to nie tylko w
tej pracy, w innych też.
--
Elżbieta

80. Data: 2008-06-20 12:51:17

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta <w...@g...peel> napisał(a):

> nieeee to "coś" nie ma nic wspólnego z metodyką. Pisałam można mieć dyplom
> z wyróżnieniem, więc i metodykę zaliczyć na super oceny. I to nie tylko w
> tej pracy, w innych też.

nie giewaj sie ale srednio do mnie przemawia to "cos"....
i.

technik farmaceutyczny http://medyk.zgora.pl/in dex.php?option=com_conte nt&task=view&id=83&Itemi d=38
Re: uwaga na cwaniaka rtozsyłają trojany
2letnia ziewczynka zmarła zamknięta w aucie
Po prostu szczęśliwy człowiek wraca skacząc do góry z radości.
Zastrzelić czy defenestrować?