Koniec związku

1. Data: 2002-01-14 09:23:13

Temat: Koniec związku
Od: "Elle" <E...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Kochani

Czy istnieją jakieś sposoby by odzyskać równowagę, dawny optymizm po
rozstaniu (byłam z mężczyzną około 2 lat i naprawdę się kochaliśmy).
Co robić aby jak najbardziej zneutralizoać ból ?

Związek zakończył się niedawno, ale nie ma szans na jego uratowanie

Pozdrawiam i dzięki za sugestie

1. Data: 2002-01-15 11:57:33

Temat: Re: Koniec związku
Od: "Alienkaa" <A...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elle" <E...@p...org> napisał w wiadomości
> Czy istnieją jakieś sposoby by odzyskać równowagę, dawny optymizm po
> rozstaniu (byłam z mężczyzną około 2 lat i naprawdę się kochaliśmy).
> Co robić aby jak najbardziej zneutralizoać ból ?

Pewnie to zabrzmi strasznie banalnie, ale myślę że sporo racji jest w
powiedzeniu, że czas leczy rany. Teraz spróbuj może zająć się czymś co
lubisz, jakieś hobby - nawet gdyby to miało być szydełkowanie w rytm
telenowel:) Poza tym skup się na pracy/nauce i pochowoj rzeczy, które mogą
Ci się kojarzyć z ukochanym - żadnych zdjęć na biurku, zasuszonych kwiatków
czy listów i nie staraj się "przypadkowo" go spotkać... Poza tym mnie często
poprawiają humor sabaty czarownic - czyli babskie spotkania i pogaduszki do
białego rana:)
Trzymaj się!

Alienkaa

1. Data: 2002-01-15 14:02:13

Od: "cyber_dEviL" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co robić aby jak najbardziej zneutralizoać ból ?
>
> Związek zakończył się niedawno, ale nie ma szans na jego uratowanie
ehhh znam to z autopsji :)
po pierwsze wyprobowani przyjaciele ktorzy wypija tyle co ty
a pozatym ja (tyz 2 letni zwiazek + zareczyny) postanowilem sobie odbic
braki jakich sie narobilem podczas tego czasu i wszystkie bardzuiej lub
mniej znajome ktore byly zaniedbane przez ten czas mialy mnie tyle ile
chcialy.

ale to moje rozwiazanie (ale niestety bez czasu sie nie ominie ale mozna
chociaz go przyspieszyc)

--
wujek dobra rada kiedys mi powiedzial:
Jesli czujesz sie czasem maly, smutny, bezuzyteczny i w depresji,

1. Data: 2002-01-15 17:12:32

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elle wrote:
> Czy istnieją jakieś sposoby by odzyskać równowagę, dawny optymizm po
[..]

Oczywiście! Trzeba sobie uświadomić, starą prawdę, że większość
miłości kończy się szczęśliwe, a pozostałe małżeństwem.

A tak bardziej serio - wkrótce znajdziesz kogoś kto bardziej będzie
do Ciebie pasował. Taka jest kolej rzeczy. :)

pozdrawiam
Arek

--
Parodia filmu fantasy
http://www.wiedzman.pl

1. Data: 2002-01-15 19:33:29

Od: "Witek" <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co robić aby jak najbardziej zneutralizoać ból ?
>
> Związek zakończył się niedawno, ale nie ma szans na jego uratowanie

Czas. Czas. Czas. I jakieś ogromnie wciągające hobby. Byle nie za bardzo.
Bo, amfa, czy koka... sama rozumiesz.
Przykro mi.
Witek

1. Data: 2002-01-15 19:48:38

Od: "ika zuzeloth" <i...@i...ciach.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elle <E...@p...org> na moim ekranie zjawia się z tekstem:

> Czy istnieją jakieś sposoby by odzyskać równowagę, dawny optymizm po
> rozstaniu (byłam z mężczyzną około 2 lat i naprawdę się kochaliśmy).
> Co robić aby jak najbardziej zneutralizoać ból ?

Potraktuj to jak zwykłego kaca, trzeba odchorować.
Miłość nie istnieje. To tylko jakaś chemia, fenyloetyloamina, serotonina czy
inne gówno. O ile przyjemniejsze jest życie, kiedy umie się to kontrolować!
:)

--
ika - umop apisdn

W odpowiedzi...