Koniecznie fluid?

21. Data: 2006-12-29 20:27:32

Temat: Re: Koniecznie fluid?
Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:en3cpt$sn1$3@atlantis.news.tpi.pl>
Elske <k...@o...pl> pisze:

> Ponawiam pytanie: dobry, czyli jaki? Jakie są te "dobre" marki?

Górna półka - Dior, Lancome, YSL, Clarins, Helena Rubinstein, Chanel,
Shiseido.
Średnia - Max Factor, L'Oreal, Clinique, Bourjois.
To tak na szybko.

--
Nixe

22. Data: 2006-12-29 20:27:56

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:en3e47$p9h$3@nemesis.news.tpi.pl>
Elske <k...@o...pl> pisze:

> No mam takie coś - też Avonu,

Z dobrego serca - zapomnij o kolorówce Avonu.
Faktycznie potrafi zrazić, zwłaszcza początkujących.

--
Nixe

23. Data: 2006-12-29 21:19:17

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Górna półka - Dior, Lancome, YSL, Clarins, Helena Rubinstein, Chanel,
> Shiseido.
> Średnia - Max Factor, L'Oreal, Clinique, Bourjois.
> To tak na szybko.

Można jeszcze dodać marki apteczne - Vichy i La Roche Posay i pewnie
jeszcze jakieś inne. Ja po każdej nieudanej odskoczni wracam do Aera
Teint Vichy. LRP nie próbowałam.

Pozdrawiam
Ewa

24. Data: 2006-12-30 00:44:22

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik <p...@o...pl> napisał(a):

> Z pudru imo mozna zrezygnowac, a z fluidu nie bardzo( Siwa, cicho)

Nie, no SKĄD! Nie można.

--
s i w a
co się czepiasz ;)

25. Data: 2006-12-30 13:05:56

Od: "Yaga" <y...@R...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> No właśnie. Niedawno koleżanka zaskoczyła mnie swoim zgorszeniem: Jak
> to?! Nie używasz fluidu? W tym wieku? Sam puder?!
> Fluidów nie trawię. Czego bym nie użyła zawsze czuję się, jakbym miała
> maskę na twarzy, do tego brudzą mi ubranie co wkurza mnie niesamowicie.
> Czy Wy _zawsze_ używacie tego typu kosmetyków? Dlaczego sam puder jest
> be? Koleżanka nie była w stanie przybliżyć mi swojego toku myślenia...

Ja też dłuuuugo stosowałam sam puder, bez podkładu, bo stwierdziłam, że
podkład = tapeta. A to nie prawda ;)
Teraz jak robię kompletny makijaż - np na imprezę, to bez podkładu,
korektorów itp, itd, ani rusz. I jak wszystko jest dobrze dobrane - nie ma
tapety.
Ja mam podkład Chanel i sobie bardzo chwalę :)

Pozdrawiam, Yaga

--
"Tanz - mein Leben - tanz
Tanz mit mir

26. Data: 2006-12-30 21:57:42

Od: "Asia Witek" <a...@s...bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> A serio - przekonac sie do dobrych podkładów, nieco kosztują, ale nie czuć
> ich na twarzy, nie widac ich (a widac ze ma sie po prostu ładna cere) i do

a z ciekawości, na ile- przy codziennym makijażu- starcza taki podkład z
wyższej półki?

pozdr
Asiek

27. Data: 2006-12-31 00:30:03

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:en6nco$mq1$1@news.dialog.net.pl>
Asia Witek <a...@s...bcx.pl> pisze:

> a z ciekawości, na ile- przy codziennym makijażu- starcza taki
> podkład z wyższej półki?

Mi bez względu na półkę starcza na ok. 9 miesięcy.

--
Nixe

kosmetyczka i facet?
Kraków - la roche - kolorowe kosmetyki, w której aptece?
Krem FABERLIC
Uroda i moda w gazetach
Haniu dzieki - moje paznokcie sa znowu mocne