Konserwa rybna

1. Data: 2003-05-23 09:08:13

Temat: Konserwa rybna
Od: "wesley" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Czy zna moze ktos przepis na konserwe rybna.
Chodzi mi o przepis zeby byl podobny do konserwy rybnej tzn zeby osci byly
kruche.
Czy w warunkach domowych jest to mozliwe do zrobienia.
Ryby leszcze i plotki.

1. Data: 2003-05-23 09:30:48

Temat: Re: Konserwa rybna
Od: Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

nigdy tego nie robilem /ale wzciaz mnie korci/ - przepis podala mi osoba ktora
pracowala w PGR gdzie byly stawy rybne - a robi sie to tak: na patelni na
tluszczu /ona podala smalec/ smazysz cale tusze ry /np. karasie/, wkladasz
pionowo i scisle do sloika, zalewasz goracym tluszczem i wekujesz - po jakims
czasie /ok. 1 m-ca/ ponoc osci sa tak miekkie ze ich nieczuc

1. Data: 2003-05-23 15:30:52

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bakoo8$2jv$1@atlantis.news.tpi.pl,
wesley <w...@k...net.pl> a écrit:
> [...]
> byly kruche.
> Czy w warunkach domowych jest to mozliwe do zrobienia.

Nie robilam nigdy konserw, ale mam "sposob na osci", wyprobowany
(niestety ;-) na sledziu. Mocze filety w occie (ktory, jak ogolnie
wiadomo rozpuszcza wapn zawarty w osciach) potem mocze na nowo w mleku
(lub w mleku z woda), zeby "wyplukac" smak octu.

Osci robia sie zupelnie miekkie, poniewaz juz tylko bialko z nich
zostaje.

Ewcia

ps. Jezeli na pokladzie sa chemicy, to prosze nie bic za mocno :-))

--
Niesz !

ciasto pieczone w mikrofalówce i babeczki
ciasto? jakie?
Wedzonka
zebra
FAQ333