Konserwacja drzwi POL-SKONE

1. Data: 2001-05-11 13:51:38

Temat: Konserwacja drzwi POL-SKONE
Od: "Darek Kałdunek" <d...@p...bptnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakupilem powyzsze i dolna krawedz jest surowa na moj gust.
Widac elegancki przekroj ramiaczka sosnowego. Stad pytanie:
czym to zaimpregnowac/zamalowac/zakonserwowac aby np w
wilgotnym pomieszczeniu typu lazienka nie obudzic sie z reka
'w nocniku' ;-)))) to znaczy ze 'spuchnietymi na dole drzwiami'.
Kiedys zapytywalem o drzwi i odpisano ze w miejscach publicznych,
typu jakies knajpy panie sprzataczki traktowaly co dzien takie drzwi
mokra szmata i sie b. popsuly. Ja mam w domu, ale lazienka, kuchnia itd.

1. Data: 2001-05-11 20:35:05

Temat: Re: Konserwacja drzwi POL-SKONE
Od: "Albert" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek Kałdunek" <d...@p...bptnet.pl> rzekl
> Zakupilem powyzsze i dolna krawedz jest surowa na moj gust.
[...]
> mokra szmata i sie b. popsuly. Ja mam w domu, ale lazienka, kuchnia itd.

Polecam impregnat BONDEX
ni deszcz ni grad go nie wezmie, jest wart swojej ceny

Najwiekszy sklep meblowy w internecie ( transport na terenie calego kraju gratis )
domy - oferty
dylemat
Lakier do tworzyw sztucznych
Umowa wstępna z wykonawcą