Kontynuacja "no comment".......

1. Data: 2006-02-18 13:56:54

Temat: Kontynuacja "no comment".......
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kontynuacja "no comment"......

Jak dostać skierowanie na rezonans, i gdzie taki rezonans jak najszybciej
przeprowadzić.

Skierowanie do kliniki w Piekarach Śląskich jest, ale w kolejce jest
umówiony na 9.08.06 (ale bez konkretnego badania tylko napisane jest "Do
kliniki w Piekarach Śląskich").

Dr.Endriu
http://nmp1.w.interia.pl
n...@i...pl

2. Data: 2006-02-18 15:35:25

Temat: Re: Kontynuacja "no comment".......
Od: "agnesdz" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Poznaniu w zeszłym roku na rezonans czekałam 2 miesiące, byłam ze
skierowaniem i za badanie płacił NFZ.
Jeżeli potrzeba szybciej "prywatnie" kosztowało to badanie od 600 - 820 zł.

Pozdrawiam
Aga

3. Data: 2006-02-19 22:17:11

Od: "Sebastian Biały" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Badanie MRI zrobisz bezpłatnie tam, gdzie Cię pośle lekarz kierujący, bo
obok NFZ-tu, to on dopłaca resztę za to badanie - więc wybiera sobie
wykonawcę. Skierowanie możesz otrzymać od lekarza specjalisty np. neurolog,
neurochirurg, ortopeda, reumatolog, oczywiście z gabinetu posiadającego
umowę z NFZ.. Prywatnie - zrobisz byle gdzie, lecz to kosztuje - w
zależności od rodzaju badania - kilka stów.
Pozdrawiam
Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Skierowanie do kliniki w Piekarach Śląskich jest, ale w kolejce jest
> umówiony na 9.08.06 (ale bez konkretnego badania tylko napisane jest "Do

Szukam dobrego kręgarza z okolic Katowic.
wymiana plomby i ból zęba
okres, ból brzucha i migrena?
oddawanie moczu -> skórcz ?
Czyszczenie kanałowe zęba