Konwalie w listopadzie

11. Data: 2006-11-17 21:26:55

Temat: Re: Konwalie w listopadzie OT
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Nov 2006 21:19:25 +0100, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> I im bardziej próżna ta osoba tym bardziej trzeba stawać na
> głowie....życie... :(

Upraszczasz.
IMHO to nie kwestia próżności ale radości z dawania. Wysyłania sygnałów
swoim bliskim, jesteś dla mnie kimś ważnym, dla Ciebie się staram i stanę
na głowie. Czasem wystarczy drobny gest i niekoniecznie muszą to być
kosztowne prezenty:)
Nie sądzę by osoba której autor postu chce podarować konwalie w listopadzie
wyraziła wprost takie życzenie.
Ale to już nie jest temat tej grupy:) Raczej na soc.psychologia.

Pozdrawiam,
Marta
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

12. Data: 2006-11-17 21:35:01

Temat: Re: Konwalie w listopadzie
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Nov 2006 22:15:25 +0100, Dobranoc napisał(a):

> Nie wiem czy jestem aż tak próżna, ale kiedyś małżonek sprawił mi
> urodzinową niespodziankę w postaci kwiata dorodnego kalafiora
> ozdobionego czerownym aksamitnym serduchem :)

Kiedyś na urodziny dostałam od przyjaciół dynię w kształcie głowy... Oczy
były z kiwi, włosy z chrupek kukurydzianych, nos z papryki i 30 świeczek na
czubku:)
Weszli z tym zapalonym i śpiewem na ustach:)))

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

13. Data: 2006-11-17 21:44:54

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:

> Pewnie chciał dać do zrozumienia że życzy sobie kalafiorowej na Twoje
> imieniny ;-)

On chce żyć ! Jedyna zupka jaką moge zaserwować to chińska z Radomia. A
kalafior to zdecydowanie mój przysmak :)

Pozdrawiam
Baśka

14. Data: 2006-11-18 00:54:37

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk"

> Ile takie konwalie postoją?
> No ale ja jestem kobieta praktyczna i mało kłopotliwa, gwiazdek z nieba
nie
> wymagam więc się nie znam.

no własnie :)
I te konwalie w listopadzie to jakies takie... wynaturzone.
Konwalia powinna byc silna, jędrna poprzez właśnie wiosenne chłody
ukształtowana i majowym słoneczkiem podgrzena. A szklarniowe to
...hmmm...mało konwaliowe mnie się wydają ;)

--
ewa

15. Data: 2006-11-18 10:06:16

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa"

> A szklarniowe to
> ...hmmm...mało konwaliowe mnie się wydają ;)

Tak właśnie. I pewnie jeszcze zapach nikły lub nawet bez ...

:-(

Serdecznie Miłka

PS.: To tak jak z truskawkami szklarniowymi spod żarówki ... blee.

16. Data: 2006-11-18 10:59:01

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka"

> Tak właśnie. I pewnie jeszcze zapach nikły lub nawet bez ...

bez też tylko w maju prosto z krzaczycha ;)
Kwiaciarnine passeeeee.....

--
ewa

17. Data: 2006-11-18 13:15:55

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <m...@l...com> napisał w wiadomości

> [...]
> ukształtowana i majowym słoneczkiem podgrzena. A szklarniowe to
> ...hmmm...mało konwaliowe mnie się wydają ;)

O tak, a zerwany w lesie bukiecik świeżych pachnących konwalii....to jest
dopiero romantyczne :)

Pozdarwiam
Kaśka

--
http://kasia1433.googlepages.com/home

18. Data: 2006-11-18 19:55:27

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk"

> O tak, a zerwany w lesie bukiecik świeżych pachnących konwalii....to jest
> dopiero romantyczne :)

Nie namawiaj do złego Kasiu, toż to wbrew prawu. Konwalia majowa jest pod
ochroną o ile nie ścisłą ...

Serdecznie Miłka

19. Data: 2006-11-18 20:31:11

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miłka" <m...@t...pl> wrote in message
> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk"

> Nie namawiaj do złego Kasiu, toż to wbrew prawu. Konwalia majowa jest pod
> ochroną o ile nie ścisłą ...
>
> Serdecznie Miłka

Witam!

Jak zbiory topinambura?

20. Data: 2006-11-18 20:31:37

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:

> Nie namawiaj do złego Kasiu, toż to wbrew prawu. Konwalia majowa jest pod
> ochroną o ile nie ścisłą ...

A konwalia listopadowa? :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

(Sprzedam)Nasiona kilku odmian azalii
Witam: róża jadalna (płatki --> konfitura) po łacinie ?
co zrobic z taka gleba?
Młode drzewka VS zające
Kto ma?