Jak przygotowac pelargonie do przezimowania?

1. Data: 2006-11-17 11:53:15

Temat: Jak przygotowac pelargonie do przezimowania?
Od: "Wojtek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o to, czy pelargonie, które dotąd były na balkonie, a ktore na czas
zimy będą przeniesione do pomieszczenia (oczywiście chłodnego i widnego)
należy przedtem przyciąć, tzn. ogołocić nie tylko z kwiatów ale i z liści, czy
tylko z kwiatów?

2. Data: 2006-11-17 13:46:53

Temat: Re: Jak przygotowac pelargonie do przezimowania?
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> należy przedtem przyciąć, tzn. ogołocić nie tylko z kwiatów ale i z liści,

Oczyścić tylko z kwiatow ,
liście usuwamy tylko suche i chore,
przyciąć jeżeli są mocno wybujałe .

Pozdrawiam TeresaR

3. Data: 2006-11-17 16:02:55

Od: "Wojtek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Serdecznie dziękuję
Pozdrawiam

Konwalie w listopadzie
(Sprzedam)Nasiona kilku odmian azalii
Witam: róża jadalna (płatki --> konfitura) po łacinie ?
co zrobic z taka gleba?
Młode drzewka VS zające