Konwalie w listopadzie

1. Data: 2006-11-17 11:32:35

Temat: Konwalie w listopadzie
Od: Wierzej <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, zrobiłbym najniezwyklejszą niespodziankę pewnej osobie, której
ulubionymi kwiatami są konwalie. Pytałem na grupie lokalnej, lecz nikt nie
mógł mi pomóc. Czy jest możłiwość zamówienia gdzieś teraz tych kwiatów
wysyłkowo lub na terenie / w okolicach Krakowa? Będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam
Wierzej

2. Data: 2006-11-17 12:11:58

Temat: Re: Konwalie w listopadzie
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Wierzej wrote:
> [...]
> mógł mi pomóc. Czy jest możłiwość zamówienia gdzieś teraz tych kwiatów
> wysyłkowo lub na terenie / w okolicach Krakowa? Będę wdzięczny za pomoc.

Na południowej półkuli powinien właśnie być sezon. Tylko, że od Krakowa
daleko, zamówienie może wypaść drogo...

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2006-11-17 14:53:11

Od: Ryba <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wierzej napisał(a):
> Witam, zrobiłbym najniezwyklejszą niespodziankę pewnej osobie, której
> ulubionymi kwiatami są konwalie. Pytałem na grupie lokalnej, lecz nikt nie

Temat bumerang, to przypadkiem nie Twój post.

http://groups.google.pl/group/pl.rec.ogrody/browse_f
rm/thread/45189728d22f1ce8/073bc386c77f5e41?tvc=1&q=
p%C4%99dzenie+konwalii#073bc386c77f5e41

--
Pozdrawiam, Artur.

4. Data: 2006-11-17 17:10:06

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wierzej" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mógł mi pomóc. Czy jest możłiwość zamówienia gdzieś teraz tych kwiatów
> wysyłkowo lub na terenie / w okolicach Krakowa? Będę wdzięczny za pomoc.

Ile takie konwalie postoją? Nie szkoda na to pieniędzy?
No ale ja jestem kobieta praktyczna i mało kłopotliwa, gwiazdek z nieba nie
wymagam więc się nie znam.

Pozdrawiam
Kaśka

--
http://kasia1433.googlepages.com/home

5. Data: 2006-11-17 18:10:15

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Nov 2006 12:32:35 +0100, Wierzej napisał(a):

> [...]
> mógł mi pomóc. Czy jest możłiwość zamówienia gdzieś teraz tych kwiatów
> wysyłkowo lub na terenie / w okolicach Krakowa? Będę wdzięczny za pomoc.

To raczej musisz popytać kwiaciarniach albo takich zwykłych albo netowych.
Cuda sie zdarzają. Kiedyś ktoś mnie tak zaskoczył (chociaż nie były to
konwalie), było to niesamowicie miłe.

Pozdrawiam,
Marta
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

6. Data: 2006-11-17 18:13:08

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Nov 2006 18:10:06 +0100, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> Ile takie konwalie postoją? Nie szkoda na to pieniędzy?
> No ale ja jestem kobieta praktyczna i mało kłopotliwa, gwiazdek z nieba nie
> wymagam więc się nie znam.

Nie wszystko da się przeliczyć na złotówki:)
Zawsze warto sprawiać radosć i przyjemność osobom na których nam zależy.

Pozdrawiam,
Marta
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

7. Data: 2006-11-17 18:15:54

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Ile takie konwalie postoją? Nie szkoda na to pieniędzy?
> No ale ja jestem kobieta praktyczna i mało kłopotliwa, gwiazdek z nieba

Ahem...a kto maniacko zdobywa rośliny, o których wie prawie na pewno, że nie
przetrzymają zimy? Agastache aurantiaca na przykład? ;)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

8. Data: 2006-11-17 20:19:25

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wszystko da się przeliczyć na złotówki:)

Oczywiście.

> Zawsze warto sprawiać radosć i przyjemność osobom na których nam zależy.

I im bardziej próżna ta osoba tym bardziej trzeba stawać na
głowie....życie... :(

Pozdrawiam
Kaśka

--
http://kasia1433.googlepages.com/home

9. Data: 2006-11-17 21:15:25

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:
> Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> I im bardziej próżna ta osoba tym bardziej trzeba stawać na
> głowie....życie... :(

Nie wiem czy jestem aż tak próżna, ale kiedyś małżonek sprawił mi
urodzinową niespodziankę w postaci kwiata dorodnego kalafiora
ozdobionego czerownym aksamitnym serduchem :)

Pozdrawiam
Baśka

Ps. Urodziny mam w marcu

10. Data: 2006-11-17 21:25:57

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dobranoc"

> Nie wiem czy jestem aż tak próżna, ale kiedyś małżonek sprawił mi
> urodzinową niespodziankę w postaci kwiata dorodnego kalafiora
> ozdobionego czerownym aksamitnym serduchem :)

Pewnie chciał dać do zrozumienia że życzy sobie kalafiorowej na Twoje
imieniny ;-)

Serdecznie Miłka

(Sprzedam)Nasiona kilku odmian azalii
Witam: róża jadalna (płatki --> konfitura) po łacinie ?
co zrobic z taka gleba?
Młode drzewka VS zające
Kto ma?