Kopernik się mylił

1. Data: 2015-10-06 09:18:16

Temat: Kopernik się mylił
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://wielkiwodz.wordpress.com/2015/10/05/kopernik
-sie-mylil/

2. Data: 2015-10-06 09:22:01

Temat: Re: Kopernik się mylił
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

>https://wielkiwodz.wordpress.com/2015/10/05/koperni
k-sie-mylil/

Lem miał rację, ciebie, cytującego takie miernoty, to tez dotyczy.

3. Data: 2015-10-06 09:43:11

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
> https://wielkiwodz.wordpress.com/2015/10/05/kopernik
-sie-mylil/

Ano- dokładnie

--

Chiron

---
Avast.

4. Data: 2015-10-06 12:03:24

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik zdumiony napisał:
> https://wielkiwodz.wordpress.com/2015/10/05/kopernik
-sie-mylil/

I jakie wnioski?

Facet jest zwykłym, jak to się kiedyś nazywało, wiarołomcą, który zdołał wmówić
sobie, że to nie on jest winien, ale ci, którym przysięgał oraz zasady, które złamał.
Nie mamy do czynienia z kimś, kto po latach kapłaństwa i pracy w Kongregacji Wiary
nabrał wątpliwości co do sensu, celu i stosowanych środków. Z kimś, kto oznajmia:
straciłem wiarę i poczucie sensu, znalazłem je gdzie indziej, więc odchodzę.
http://www.uziemkiewicza.pl/2015100492/blog-naczelne
go/92-tr%C4%85d-u-o%C5%82tarza

Ach jak pięknie żydomedia się rajcują, ciekawy czy równie chętnie
kwiczą kiedy rabee dupczy młodocianych, aj, chyba jednak nie:)

5. Data: 2015-10-06 12:07:03

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

-sie-mylil/

>pięknie żydomedia

Pająki w domu tez dzielisz na żydowskie i gojcowe?

6. Data: 2015-10-06 12:21:36

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Ghost napisał:

> Pająki w domu tez dzielisz na żydowskie i gojcowe?

Nie pierdziel, o zawłaszczeniu mediów przez
srulków pisali już w l. 1800-1900.

Jeden z tych żartów opowiada o Żydzie, który czyta "Gazetę Polską", co wprawia w
zdziwienie jego pobratymca. Ten drugi mówi: "Przecież nas tam nie kochają". Żydowski
czytelnik "GP" odpowiada na to, że w "Gazecie Wyborczej" można przeczytać tylko o
tym, że Żydzi są uciskani. "A jak biorę 'Gazetę Polską', to tam mam, że Żydzi
przejęli kolejny bank, Żydzi rządzą światem i chce się żyć!"
Taśmy.

Inna wersja:

Mosze spotyka Jankiela, który przechadza się z plikiem gazet pod pachą. -- Co
czytasz? -- pyta rzucając okiem na gazety. Jankiel pokazuje mu plik, a Mosze doznaje
szoku, ponieważ są to wyłącznie antysemickie brukowce, Trudno mu ukryć oburzenie. --
Zrozum mnie -- tłumaczy mu Jankiet. -- Kiedy kupuję żydowskie gazety, to we
wszystkich czytam, że tu się maltretuje Żydów, tam się ich wiesza, gdzie indziej
prześladuje. Krótko mówiąc -- rozpacz. Natomiast z tych gazet dowiaduję się, że Żydzi
rządzą światem -- opanowali Manchattan, położyli łapę na szwajcarskich bankach,
dorwali się do władzy w Polsce, kontrolują handel ze Wschodem, przemysł zbrojeniowy
też jest w ich rękach... Czy ciebie by to nie podnosiło na duchu?
http://jewishjoke.blogspot.com/p/zeszyt-z-dowcipami.
html

7. Data: 2015-10-06 12:26:20

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Ghost napisał:

> Pająki w domu tez dzielisz na żydowskie i gojcowe?

Pająki może i nie, ale media tak.

Czy właśnie nie dzięki nim Stolcman został
prezydentem PL x2?

I juz tak sie nie obruszaj na antysemityzmusa
tylko posłuchaj Geremka:

Urodziłem się w getcie. Moja rodzina zginęła w getcie. Ja zostałem wybrany po wolnych
wyborach, przez wolny rząd, na ministra spraw zagranicznych Polski. Czy to Panu
wystarcza?

Proszę mi wymienić inny kraj Unii Europejskiej, który w ciągu ostatnich 15 lat miał
trzech ministrów spraw zagranicznych - Geremka, Rotfelda, Mellera - pochodzenia
żydowskiego (...).
https://pl.wikiquote.org/wiki/Bronis%C5%82aw_Geremek

8. Data: 2015-10-06 12:28:20

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

użytkownik Ghost napisał:

>Nie pierdziel

A powietrze, powietrze którym oddychali Żydzi też jest skażone?

9. Data: 2015-10-06 13:39:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Oct 2015 03:26:20 -0700 (PDT), s...@g...com
napisał(a):

> [...]
trzech ministrów spraw zagranicznych - Geremka, Rotfelda, Mellera - pochodzenia

Howgh.

10. Data: 2015-10-06 13:40:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Oct 2015 12:28:20 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> A powietrze, powietrze którym oddychali Żydzi też jest skażone?

Polskie. I oddali w końcu, nie?
:>

Ale porąbani
Ks. Rafał Trytek o gejach