Słowo Boże o reinkarnacji

1. Data: 2015-10-06 10:51:08

Temat: Słowo Boże o reinkarnacji
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Postanowione ludziom raz umrzeć, a potem sąd (Hbr 9, 27)

2. Data: 2015-10-06 13:32:14

Temat: Re: Słowo Boże o reinkarnacji
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Oct 2015 10:51:08 +0200, zdumiony napisał(a):

> Postanowione ludziom raz umrzeć, a potem sąd (Hbr 9, 27)

Raz się żyje, raz kocha, raz umiera. Nie wiem, co chciałbyś tu zawetować
3-)

3. Data: 2015-10-06 13:39:46

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.10.2015 o 13:32, Ikselka pisze:

> Raz się żyje, raz kocha, raz umiera. Nie wiem, co chciałbyś tu zawetować
> 3-)

No właśnie życie ma wartość bo jest niepowtarzalne, a Chiron chce
wierzyć w reinkarnację.

4. Data: 2015-10-06 13:43:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Oct 2015 13:39:46 +0200, zdumiony napisał(a):

> No właśnie życie ma wartość bo jest niepowtarzalne, a Chiron chce
> wierzyć w reinkarnację.

No ale w reinkarnacji też nic dwa razy się nie zdarza 3-)

5. Data: 2015-10-06 13:49:04

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.10.2015 o 13:43, Ikselka pisze:

> No ale w reinkarnacji też nic dwa razy się nie zdarza 3-)

Życie się zdarza, człowiek żyje najpierw młody, potem stary, umiera i
znów się rodzi, bez sensu

6. Data: 2015-10-06 14:15:31

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message

> Życie się zdarza, człowiek żyje najpierw młody, potem stary,
> umiera i znów się rodzi, bez sensu

Bez sensu jest że Ty sobie wybrałeś jedną książkę za świętą
a dziwisz się, że inny wybrał inną książkę za świętą...
Razem obaj wierzycie w takie same nietestowalne bajki bez pokrycia.

7. Data: 2015-10-06 14:39:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-06 o 13:49, zdumiony pisze:

> Życie się zdarza, człowiek żyje najpierw młody, potem stary, umiera i
> znów się rodzi, bez sensu

No i słusznie. Daj sobie z tym spokój.

Ewa

8. Data: 2015-10-06 21:18:18

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-06 o 10:51, zdumiony pisze:
> Postanowione ludziom raz umrzeć, a potem sąd (Hbr 9, 27)

no nie wiem, z biblii możesz wyczytać co chcesz, np:

Mt 11,10-14
"On jest tym, o którym napisano: Oto Ja posyłam mego wysłańca przed
Tobą, aby Ci przygotował drogę. Zaprawdę powiadam wam: Między
narodzonymi z niewiast nie powstał większy od Jana Chrzciciela. Lecz
najmniejszy w królestwie niebieskim większy jest niż on. A od czasu Jana
Chrzciciela aż dotąd królestwo niebieskie doznaje gwałtu i ludzie
gwałtowni zdobywają je. Wszyscy bowiem Prorocy i Prawo prorokowali aż do
Jana. A jeśli chcecie przyjąć, to on jest Eliaszem, który ma przyjść."

Mt 17,10-13
Wtedy zapytali Go uczniowie: 'Czemu więc uczeni w Piśmie twierdzą, że
najpierw musi przyjść Eliasz?' On odparł: 'Eliasz istotnie przyjdzie i
naprawi wszystko. Lecz powiadam wam: Eliasz już przyszedł, a nie poznali
go i postąpili z nim tak, jak chcieli. Tak i Syn Człowieczy będzie od
nich cierpiał'. Wtedy uczniowie zrozumieli, że mówił im o Janie
Chrzcicielu."

"Za kogo ludzie uważają Syna Człowieczego?" A oni odpowiedzieli: "Jedni
za Jana Chrzciciela, inni za Eliasza, jeszcze inni za Jeremiasza albo za
jednego z proroków". Jezus zapytał ich: "A wy za kogo Mnie uważacie?"

"W odpowiedzi rzekł do niego Jezus: Zaprawdę, zaprawdę, powiadam ci,
jeśli się ktoś nie narodzi powtórnie, nie może ujrzeć królestwa Bożego.
(4) Nikodem powiedział do Niego: Jakżeż może się człowiek narodzić będąc
starcem? Czyż może powtórnie wejść do łona swej matki i narodzić się?
(5) Jezus odpowiedział: Zaprawdę, zaprawdę, powiadam ci, jeśli się ktoś
nie narodzi z wody i z Ducha, nie może wejść do królestwa Bożego (6) To,
co się z ciała narodziło, jest ciałem, a to, co się z Ducha narodziło,
jest duchem. (7) Nie dziw się, że powiedziałem ci: Trzeba wam się
powtórnie narodzić. "(1 J 3,3-7).

Poza tym - życie ludzkie jest za krótkie, żeby można było stać się
godnym chadzania u boku pana przez wieki. Reinkarnacja pozwoliłaby ci
się doskonalić, aby w końcu dostąpić tego zaszczytu, prawda? :)
No i niby dlaczego dobry bóg miałby nam dawać nierówny start w tych
zawodach? Jedni zdrowi, inni chorzy, jedni bogaci, inni biedni.

Zresztą, w biblii jak się dobrze wczytasz możesz znaleźć nawet opis
lądowania UFO :D

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

9. Data: 2015-10-06 21:35:29

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Życie się zdarza, człowiek żyje najpierw młody, potem stary, umiera i
> znów się rodzi, bez sensu

Dlaczego?

10. Data: 2015-10-07 08:28:54

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.10.2015 o 21:18, ikka pisze:
> Poza tym - życie ludzkie jest za krótkie, żeby można było stać się
> godnym chadzania u boku pana przez wieki. Reinkarnacja pozwoliłaby ci

Nie, jedno życie jest potwornie długie

Kopernik się mylił
Ale porąbani
Ks. Rafał Trytek o gejach