Korwin osiągnął dno

1. Data: 2016-06-16 08:37:26

Temat: Korwin osiągnął dno
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/5236
59,janusz-korwin-mikke-przenioslbym-lecha-kaczynskie
go-z-wawelu-to-zdrajca.html,komentarze-najnowsze,1

Janusz Korwin-Mikke: Przeniósłbym Lecha Kaczyńskiego z Wawelu, to zdrajca
- Wawel nie należy do mnie. Gdyby należał do państwa, to ja po dojściu
do władzy postąpiłbym z Lechem Kaczyńskim tak samo jak postąpiono z
niektórymi dygnitarzami sowieckimi, czyli usunięto z miejsca pochówku, a
ponieważ należy nie do mnie, tylko kościoła, to kościół robi co chce -
powiedział Superstacji Janusz Korwin-Mikke.

2. Data: 2016-06-16 09:56:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ma racje, Kaczynski to zapluty bolszewizm i jako zdrajca kraju przejdzie do historii.

Afera
Dziennik telewizyjny
Tonący brzytwy się chwyta.
Normalność wariatów