Kim jest ta niemka?

1. Data: 2016-06-16 21:27:36

Temat: Kim jest ta niemka?
Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak jest w takim programie to jest znana a ja nie wiem kim jest. Przez nachalną
antyniemiecką propagandę zaczeły niemki mi się podobać, poza tym widzimy że napewno
nie jest to katoliczka.

https://m.youtube.com/watch?v=xo3G_ZMo418

2. Data: 2016-06-17 08:58:13

Temat: Re: Kim jest ta niemka?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.06.2016 o 21:27, Rewolucja pisze:
> [...]
antyniemiecką propagandę zaczeły niemki mi się podobać, poza tym widzimy że napewno

Lena. Dziewczynka, która wygrała parę lat temu Eurowizję:
https://www.youtube.com/watch?v=IRgp-7Q4alU&list=RDI
Rgp-7Q4alU&index=1

Ewa

3. Data: 2016-06-17 22:06:52

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
> [...]
nie jest to katoliczka.

> https://m.youtube.com/watch?v=xo3G_ZMo418

Lena. Dziewczynka, która wygrała parę lat temu Eurowizję:

No widzisz jakim uwsteczniony, ładna, chociaż muzyka nie dla mnie.

4. Data: 2016-06-19 22:27:50

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2016 o 22:06, glob pisze:
> [...]
Rgp-7Q4alU&index=1

> No widzisz jakim uwsteczniony, ładna, chociaż muzyka nie dla mnie.

W roku, w którym wygrała (2010), i rok później przynajmniej, grali ją w
Niemczech wszędzie. Trudno było nie zauważyć, choć muzyka też nie dla
mnie. Ale dziewczę robi wrażenie bardzo sympatycznej.

Ewa

Korwin osiągnął dno
Afera
Dziennik telewizyjny