:-)

1. Data: 2016-06-17 00:58:31

Temat: :-)
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Oto młody robotnik z warszawskiej fabryki trykotażu zanotował na początku lat 30.:
,,Wyciągnąłem pamiętnik, żeby zapisać ważny fakt. Wczoraj byłem w Łazienkach z Lonią
i ona sama zaproponowała mi, że jeśli chcę, to mogę z nią spółkować. Położyliśmy się
na trawie i tam ją wychędożyłem. Ale wśród tego złapał mnie policjant za kark,
podniósł i powiedział, że płacę złotówkę >>za obrazę moralności<<. Lonia była potem
zadowolona. Powiedziała mi, że postąpiliśmy jak prawdziwi komuniści". W tym czasie
wielu polskim komunistom partia kojarzyła się z wyzwoleniem od surowej pruderii
panującej w tradycyjnych rodzinach.

2. Data: 2016-06-17 09:51:19

Temat: Re: :-)
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2016 o 00:58, glob pisze:
> [...]
wielu polskim komunistom partia kojarzyła się z wyzwoleniem od surowej pruderii

Potem ta partia zaczęła wprowadzać pruderię

3. Data: 2016-06-17 10:04:20

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-17 o 00:58, glob pisze:
> [...]
czasie wielu polskim
> komunistom partia kojarzyła się z wyzwoleniem od surowej pruderii

No proszę, jak ładnie komuniści wykorzystali stłumiony, hipisowski
elektorat ...

4. Data: 2016-06-17 12:28:05

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Potem ta partia zaczęła wprowadzać pruderię

... gdyż podobnie jak w poprzednich formacjach społecznych kobiety
zaczęły dominować dzięki swojej nieokiełznanej seksualności, tak samo
jak w heteryzmie. Pruderia miała służyć ograniczeniu władczych zapędów
kobiet. Ale jak to z ograniczeniami (ograniczenie to też przemoc) bywa
gdy zamkniesz w jednym miejscu to wystrzeli w innym.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

5. Data: 2016-06-17 14:49:48

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2016 o 12:28, LeoTar pisze:
> ... gdyż podobnie jak w poprzednich formacjach społecznych kobiety
> zaczęły dominować dzięki swojej nieokiełznanej seksualności, tak samo

Ja nie mam nic przeciwko "nieokiełznanej seksualności" kobiet

6. Data: 2016-06-17 16:12:11

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Ja nie mam nic przeciwko "nieokiełznanej seksualności" kobiet

A czy przeciwko ich dominacji, dla realizacji której wykorzystują
seksualność, też nic nie masz?

7. Data: 2016-06-17 16:28:58

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2016 o 16:12, LeoTar pisze:
> A czy przeciwko ich dominacji, dla realizacji której wykorzystują
> seksualność, też nic nie masz?

Jeśli chodzi o dominację jak w przypadku pani Dulskiej, to seksualność
nie ma nic do rzeczy.

8. Data: 2016-06-17 16:54:43

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Jeśli chodzi o dominację jak w przypadku pani Dulskiej, to seksualność
> nie ma nic do rzeczy.

Ale przyzwyczajenie ma.

9. Data: 2016-06-17 20:00:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony
W dniu 2016-06-17 o 00:58, glob pisze:
- pokaż cytowany tekst -
No proszę, jak ładnie komuniści wykorzystali stłumiony, hipisowski
elektorat ...

WERBUNEK NA SEKS
Tymczasem Moskwa niechętnie przyglądała się działalności Sekspolu. Już Lenin wystąpił
z gwałtowną krytyką haseł o wolnej miłości, uznając, że skupianie się na ludzkiej
seksualności jest przejawem ,,zgniłego mieszczańskiego indywidualizmu". Walka o prawo
do orgazmów tym bardziej nie mieściła się w surowej doktrynie stalinizmu,
wymagającej od jednostki rezygnacji z osobistego szczęścia. Sowiecki wywiad był
jednak bardziej pragmatyczny niż Komintern. Oficerowie I Zarządu Głównego OGPU, czyli
cywilnego wywiadu, szybko dostrzegli, że idee Sekspolu ze szczególną siłą przyciągają
do ruchu komunistycznego na Zachodzie młodzież z zamożnych mieszczańskich rodzin -
narybek przyszłych elit. Absolwentów Oksfordu i Sorbony podniecała wizja światowej
rewolucji, do której droga wiodła przez łóżko. Pojawiła się okazja, której nie wolno
było przegapić. Już w połowie lat 20. OGPU zwerbował jako agenta Arnolda Deutscha,
również wiedeńskiego psychoterapeutę i jednego ze współpracowników Reicha. Uciekając
przed austriacką policją, Deutsch udał się z misją do Anglii, gdzie - otoczony nimbem
komunisty, skandalizującego psychoterapeuty i ofiary prześladowań - bez trudu
nawiązał kontakt z atrakcyjnymi dla Sowietów środowiskami. Wkrótce udało mu się
pozyskać blisko 30 agentów (,,nielegałów" - jak określano ich w raportach wywiadu).
Wśród zwerbowanych znalazła się m.in. ,,piątka z Cambridge" - grupa studentów słynnej
brytyjskiej uczelni. Należał do niej m.in. Kim Philby, który - będąc sowieckim
agentem - obejmie w przyszłości jedno z najwyższych stanowisk w brytyjskim wywiadzie.

http://historia.focus.pl/swiat/prorok-lepszego-orgaz
mu-1016?strona=2

10. Data: 2016-06-18 06:45:44

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar pisze:

> Ale przyzwyczajenie ma.

A przyzwyczajenie to procedura (filtr mentalny) wbudowany dziecku przez
rodzica w procesie wychowawczym zwanym. Ten różne filtry są zazwyczaj
tworzone w umyśle dziecka przez matkę, gdyż to ona zazwyczaj sprawuje w
stosunku do dziecka główną rolę wychowawczą i kulturotwórczą z tej
racji, że to ona przede wszystkim zajmuje się dzieckiem. A ona tworzy te
filtry na podstawie tradycji wszczepionej jej przez jej rodziców, w tym
również głównie przez ... jej matkę. Te filtry (procedury) mogą sprzyjać
utrzymaniu dziecka w stanie uzależnienia od matki lub też mogą sprzyjać
wyzwoleniu dziecka. Tę rolę, korygującą zaborcze poczynania wychowawcze
matki w stosunku do dziecka, ma sprawować ojciec. Niestety ojcowie są
coraz bardziej zapracowani i zabiegani o to by spełnić oczekiwania
materialne... swoich żon, matek ich dzieci, że zapominają o swojej
podstawowej, wychowawczej roli, którą powinni sprawować wspólnie z
żonami w stosunku do dzieci. I w ten to oto sposób, kobieta staje się
jedyno-władczynią i wyłączną wychowawczynią dzieci. Negatywne zjawiska
wywołane dominacją kobiet w rodzinach wzmacniają instytucje wychowawcze
takie jak żłobki, przedszkola, niańki i szkoły, które są sfeminizowane.

--

Kim jest ta niemka?
Korwin osiągnął dno
Afera