Spotkało się dwóch idiotów.

1. Data: 2016-06-17 16:10:08

Temat: Spotkało się dwóch idiotów.
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przedstawiciele amerykańskiej armii spotkali się z Zoltanem Istvanem,
słynnym transhumanistą, a przy okazji jednym z kandydatów na prezydenta
USA. Wszystko po to, by omówić kwestę wszczepiania chipów śledzących
wszystkim ludziom na Ziemi.[...]"

Czytaj więcej na
http://nt.interia.pl/technauka/news-amerykanska-armi
a-chce-zachipowac-wszystkich-ludzi-na-ziemi,nId,2220
669?dl=technauka

http://skroc.pl/bbca7

Jeżeli to co zostało napisane jest prawdą to spotkało się dwóch idiotów,
zwolenników budowania orwellowskiego zwierzyńca, w którym nikt nikomu
nie ufa a władza chce kontrolować działania wszystkich maluczkich,
chociażby najmniejszych, by zapanować nad przemocą przez ograniczanie
wolności zamiast przez wbudowanie w społeczeństwo mechanizmów przemoc
eliminujących.

Dopóki nie stworzy się społeczeństwa złożonego wyłącznie z ludzi, którzy
ufają sobie i innym dopóty zawsze znajdzie się zawsze jakaś świnia,
która pod różnymi hasłami będzie chciała stać się świnią naczelną by
sprawować niczym nie ograniczoną władzę za pomocą której będzie leczyła
psychiczne rany swojego dzieciństwa, będzie chciała się wyleczyć z
poczucia niższości w stosunku do rodzica czyli z kompleksu... Edypa/Elektry.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

2. Data: 2016-06-17 16:16:32

Temat: Re: Spotkało się dwóch idiotów.
Od: Ciemny Lód <c...@t...kupi> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> słynnym transhumanistą, a przy okazji jednym z kandydatów na prezydenta
> USA. Wszystko po to, by omówić kwestę wszczepiania chipów śledzących

Byś się Leoś nie zgubił, nie zbłąkał jak ta owieczka.

CL

3. Data: 2016-06-17 16:31:10

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciemny Lód pisze:
> Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości

> Byś się Leoś nie zgubił, nie zbłąkał jak ta owieczka.

Spokojna Twoja rozczochrana.

4. Data: 2016-06-17 16:50:28

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Czaplicki pisze:

> Konkretów chcesz? A co proponujesz sam konkretnego? Dopóki nie stworzy
> się..., ...zawsze znajdzie się..., ...świnia naczelna...? Kup bezludną
> wyspę, poderwij kilka panienek i twórz społeczeństwo swych marzeń i snów.
> :-)

Zaproponowałem model wychowywania seksualnego dziecka w rodzinie jako
coś nieodzownego do zbudowania nowego człowieka, który będzie wolny od
braku poczucia własnej wartości a w konsekwencji nie nabędzie czegoś
takiego jak wola dominowania, czyli uwolniony zostanie od zalążka woli
sprawowania władzy. W konsekwencji nikt nie będzie żądny władzy a
równocześnie wszyscy będą sobie równi. Zniknie więc pojęcie
niewolnictwa, od którego początek bierze wszelkie dążenie do wyzwolenia
i walka wyzwoleńcza.

Warunkiem zbudowania takiego Nowego Człowieka i nowej cywilizacji jest
oczywiście powszechne wdrożenie metody wychowawczej i w tym miejscu
zgodzę się Tobą, że prosta idea wcale nie musi być łatwa w realizacji i
może pochłonąć wiele ofiar oraz wymagać pokonania różnych etapów
rozwojowych przez różne społeczności lokalne.

5. Data: 2016-06-17 18:00:42

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Czaplicki pisze:

> A ja zaproponowałem coś konkretnego. Modelu nie zaproponowałeś żadnego w
> topiku. Tylko wyklinanie i szukanie świń różnego rodzaju. Nie jestem
> jasnowidzem i nie wiem co gdzie indziej wypisujesz. Ale dla jasności spytam.
> Jesteś jakimś specjalistą od wychowania, pedagogiem, skończyłeś jakieś
> studia w tym kierunku?

Tego o czym piszę na studiach nie uczą. Jest to wręcz temat zakazany.
Sam zdobywałem tę wiedzę pracując z własnymi dziećmi, szczególnie z moim
Wojtkiem, dzieckiem z zespołem Down'a. A przygotowywany byłem do tej
pracy przez Instytuty Osiągania Ludzkich Możliwości w Filadelfii, PA.
Powinieneś się lepiej przygotować do dyskusji ze mną. ;-)

6. Data: 2016-06-17 18:34:58

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Czaplicki pisze:

> Uczą, uczą. Jak rozpoznać szarlatana to są całe rozdziały i semestry. :-)

I co, czy na uczelniach pedagogicznych nauczają w jaki sposób
rozpoznawać prawdomównych od oszustów? Tylko biją pianę i piszą książki,
w których z pokolenia na pokolenie powielają "czarną pedagogikę" i uczą
tylko jak DOSKONALIĆ się w oszustwie. Bo nie akceptują Prawdy o błędzie,
który popełnił nieświadomy samego siebie Stwórca, któremu brakło
Pierwszego Doświadczenia. Tylko Biblia przechowuje o grzechu
pierworodnym nie identyfikując go jednak z czymkolwiek. A według mnie
grzech pierworodny to właśnie pierwotny zakaz ustanowiony nieświadomie
przez Stwórcę, który rozpoczynał swoje dzieło nie mając żadnego
doświadczenia, najważniejszego Pierwszego Doświadczenia, które
determinuje przyszłość i dalsze postępowanie nieświadomego człowieka.

7. Data: 2016-06-17 18:36:44

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-17 o 16:50, LeoTar pisze:
> [...]
> braku poczucia własnej wartości a w konsekwencji nie nabędzie czegoś
> takiego jak wola dominowania, czyli uwolniony zostanie od zalążka woli

Zaproponowałeś gwałcenie własnych dzieci przez rodziców. Nic więcej.
Z takim przekonaniem piszesz o efektach swojej propozycji, jakbyś co
najmniej przeprowadził eksperyment dowodzący prawdziwość twoich bredni.
Przeprowadziłeś?
a) tak - jesteś przestępcą
b) nie - jesteś kretynem, który pisze co mu się uroiło i nie ma bladego
pojęcia jakie będą skutki gwałcenia własnych dzieci

> W konsekwencji nikt nie będzie żądny władzy a
> równocześnie wszyscy będą sobie równi.

W konsekwencji nie wiesz tego, czy tak będzie.

> Zniknie więc pojęcie
> niewolnictwa, od którego początek bierze wszelkie dążenie do wyzwolenia
> i walka wyzwoleńcza.

W konsekwencji nie wiesz czy zniknie.

> Warunkiem zbudowania takiego Nowego Człowieka i nowej cywilizacji jest
> oczywiście powszechne wdrożenie metody wychowawczej

A wiesz to, bo sobie tak uroiłeś.
Nie masz żadnych dowodów na to, że tak będzie jak sobie uroiłeś.

Jest wręcz przeciwnie. Ciągoty do dzieci są znane do dawna.

> i w tym miejscu
> zgodzę się Tobą, że prosta idea wcale nie musi być łatwa w realizacji i
> może pochłonąć wiele ofiar

No oczywiście. Wiele jesteś w stanie poświęcić, żeby tylko mieć
możliwość dobrania się do dzieci.
Jesteś chory.

> oraz wymagać pokonania różnych etapów
> rozwojowych przez różne społeczności lokalne.

To najpierw pokonaj etap rozwojowy polegający na pociągu seksualnym do
dorosłych.

Mam nadzieję, że już niebawem będziesz izolowany i leczony.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2016-06-17 18:37:23

Od: "Pajdak" <l...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się Tobą, że prosta idea wcale nie musi być łatwa w realizacji i może
> pochłonąć wiele ofiar oraz wymagać pokonania różnych etapów rozwojowych

Sorry Leoś sądziłem, że jesteś idiotą ale jak widzę z tobą powazniejszy
problem. Proponujesz świat eunuchów i lesbijek. Czasy hippisów już mineły.
Niestety tym swiatem rządzą religie, a więc nie ma mowy o życiu w błogim
nastroju że świat jest piękny. Ten świat jest tak urządzony, że jedno pożera
drugie by przeżyć i to nie ludzie go tak urządzili, a ty tego nie zmienisz.
To co proponujesz (w skali świata) to utopia.

--
Lepudruk

9. Data: 2016-06-17 18:45:11

Od: "Pajdak" <l...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozpoczynał swoje dzieło nie mając żadnego doświadczenia, najważniejszego
> Pierwszego Doświadczenia, które determinuje przyszłość i dalsze

Uuuuuu, to tu jest piesek pogrzebany? Sądzisz, że miłosierny Bóg zwany
Stwórcą urządził tak kiepsko ten świat bo nie miał doświadzenia? Ty chcesz
go poprawiać? Co do uczelni masz rację - uczą bzdur całkowicie
nieprzydatnych w życiu mimo to jakoś sobie w nim radzimy mimo, że jeden z
moich wykładowców też wyzrzucał indeksy przez okno. Wracając do tematu:
Biblii nie napisał Bóg czy jak wolisz Nieświadomy Stwórca tylko ludzie
którzy mieli natchnienie albo im się wydawało, że słyszeli głosy i widzieli
to czego inni nie widzieli. Skoro napisali ją ludzie to byli obarczeni
błedęm większym niż "Nieświadomy" stwórca a mówiąc wprost poniosła ich
fantazja. Nie mów mi tylko, że Instytuty (którymi tak pogardzasz)
przygotowują do życia w zyciu. Może to po prostu szarlatani? Przemyśl to.

--
Lepudruk

10. Data: 2016-06-17 19:13:31

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat pisze:

> [...]
> bredni. Przeprowadziłeś? a) tak - jesteś przestępcą b) nie - jesteś
> kretynem, który pisze co mu się uroiło i nie ma bladego pojęcia jakie

Zaproponowałem tylko to, by dzieci mogły spełnić swoje marzenia poznania
swojego Boga-Stwórcy w doświadczeniu, którego oczekują od kołyski, i
którego spełnienie powinno nastąpić w wieku młodzieńczym NA ŻYCZENIE
dziecka i za zgodą rodziców. Brak zgody rodziców, wręcz kulturowy zakaz
takiego doświadczenia zmuszają dziecko do wyparcia swojego pragnienia i
ukrycia go w najgłębszych czeluściach jego podświadomości. Wyparcie nie
pozostaje jednak bez konsekwencji lecz przejawia się jako brak poczucia
własnej wartości gdyz nie danem było dziecku zrównanie się dziecka z
rodzicem tej samej płci na rodzicu płci przeciwnej. Konflikt między
podświadomymi potrzebami dziecka a zakazem reprezentowanym przez rodzica
powoduje, że rodzic ze swoimi uprawnieniami staje się dla dziecka kimś
nieosiągalnym, niedostępnym Bogiem, Panem i nietykalnym wszechwładcą.
Władcą, który PONIŻYŁ dziecko przez zakazanie Dziecku pierwszego,
najważniejszego doświadczenia seksualnego w bezpiecznym, rodzicielskim
gronie.

Przejrzyj wreszcie na oczy: TO NIE RODZIC sięga po Dziecko by zaspokoić
swoje potrzeby lecz Dziecko sięga po rodzica by zaspokoić w bezpieczny
sposób swoją ciekawość Pierwszego, najważniejszego Doświadczenia a
równocześnie stać się RÓWNYM swemu Stwórcy, Rodzicowi. Dopóki tego nie
przetrawisz nie odzywaj się do mnie.

[...]

> A wiesz to, bo sobie tak uroiłeś. Nie masz żadnych dowodów na to, że
> tak będzie jak sobie uroiłeś.

Owszem. Jako dowód mam wszechobecną przemoc ukrytą pod różnymi
postaciami. Przemoc, której zalążkiem jest ZAKAZ stosowany nieświadomie
przez rodziców w stosunku do Dziecka. Zakaz to poniżanie Dziecka przez
rodziców, tradycyjnie nazywane 'wychowaniem' (nie mylić z
uspołecznianiem). Zakaz to jakby rodzic powiedział dziecku: nie masz
prawa tego doświadczać gdyż to doświadczenie jest dostępne tylko dla
mnie. Dziecko odbiera taki zakaz jako poniżenie i powiedzenie mu przez
Autorytet, że jest ono od Autorytetu gorsze, nie zasługujące na to by w
przyszłości stało się Autorytetowi RÓWNE. To oznacza podświadoma
akceptację przez rodzica niewolniczej roli dziecka w stosunku do tegoż
rodzica. A to oznacza niewolnictwo na skalę ogólnospołeczną
(ogólnoświatową) i dążenie niewolników do wyrwania się z tego
niewolniczego stanu. Tyle, że by wyzwolić się z nieuświadamianego
zniewolenia umysłowego trzeba sobie wpierw zdać sprawę z mechanizmu
zniewolenia.

> Jest wręcz przeciwnie. Ciągoty do dzieci są znane do dawna.

To też, ale jako skutek niezaspokojenia potrzeb w gronie osób dorosłych.
Ja nie twierdzę, że świat jest wolny od pedofilii, a nawet uważam ją za
zjawisko powszechne ale w wydaniu kobiet, które uzależniają od siebie
dzieci emocjonalnie. Zniewolenia emocjonalne (psychiczne) jest znacznie
gorsze do wyeliminowania gdyż tylko nieliczni ludzie są w stanie to
dostrzec. NA domiar złego prawo nie chroni dziecka przed psychiczną
agresją kobiety, gdyż prawo stanowione broni przede wszystkim
kobiet-matek. Sprzyja temu struktura sądów rodzinnymi zwanych, które są
obsadzone głównie przez kobiety, które same uprawiają emocjonalną pedofilię.

[...]

Poszukaj lepszych argumentów.

--
LeoTar