Re: Spotkało się dwóch idiotów.

From: "Pajdak" <l...@d...org>
Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Spotkało się dwóch idiotów.
Date: Fri, 17 Jun 2016 18:37:23 +0200

Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości
news:nk12no$8kd$1@node2.news.atman.pl...
> Zaproponowałem model wychowywania seksualnego dziecka w rodzinie jako coś
> nieodzownego do zbudowania nowego człowieka, który będzie wolny od braku
> poczucia własnej wartości a w konsekwencji nie nabędzie czegoś takiego jak
> wola dominowania, czyli uwolniony zostanie od zalążka woli sprawowania
> władzy. W konsekwencji nikt nie będzie żądny władzy a równocześnie wszyscy
> będą sobie równi. Zniknie więc pojęcie niewolnictwa, od którego początek
> bierze wszelkie dążenie do wyzwolenia i walka wyzwoleńcza.
>
> Warunkiem zbudowania takiego Nowego Człowieka i nowej cywilizacji jest
> [...]

Sorry Leoś sądziłem, że jesteś idiotą ale jak widzę z tobą powazniejszy
problem. Proponujesz świat eunuchów i lesbijek. Czasy hippisów już mineły.
Niestety tym swiatem rządzą religie, a więc nie ma mowy o życiu w błogim
nastroju że świat jest piękny. Ten świat jest tak urządzony, że jedno pożera
drugie by przeżyć i to nie ludzie go tak urządzili, a ty tego nie zmienisz.
To co proponujesz (w skali świata) to utopia.

--
Lepudruk