Re: Spotkało się dwóch idiotów.

From: LeoTar <L...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Spotkało się dwóch idiotów.
Date: Fri, 17 Jun 2016 18:34:58 +0200

Marek Czaplicki pisze:

> Uczą, uczą. Jak rozpoznać szarlatana to są całe rozdziały i semestry. :-)

I co, czy na uczelniach pedagogicznych nauczają w jaki sposób
rozpoznawać prawdomównych od oszustów? Tylko biją pianę i piszą książki,
w których z pokolenia na pokolenie powielają "czarną pedagogikę" i uczą
tylko jak DOSKONALIĆ się w oszustwie. Bo nie akceptują Prawdy o błędzie,
który popełnił nieświadomy samego siebie Stwórca, któremu brakło
Pierwszego Doświadczenia. Tylko Biblia przechowuje o grzechu
pierworodnym nie identyfikując go jednak z czymkolwiek. A według mnie
grzech pierworodny to właśnie pierwotny zakaz ustanowiony nieświadomie
przez Stwórcę, który rozpoczynał swoje dzieło nie mając żadnego
doświadczenia, najważniejszego Pierwszego Doświadczenia, które
determinuje przyszłość i dalsze postępowanie nieświadomego człowieka.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud