Re: Spotkało się dwóch idiotów.

From: LeoTar <L...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.sci.psychologia,pl.sci.filozofia
Subject: Re: Spotkało się dwóch idiotów.
Date: Fri, 17 Jun 2016 18:00:42 +0200

Marek Czaplicki pisze:

> A ja zaproponowałem coś konkretnego. Modelu nie zaproponowałeś żadnego w
> topiku. Tylko wyklinanie i szukanie świń różnego rodzaju. Nie jestem
> jasnowidzem i nie wiem co gdzie indziej wypisujesz. Ale dla jasności spytam.
> Jesteś jakimś specjalistą od wychowania, pedagogiem, skończyłeś jakieś
> studia w tym kierunku?

Tego o czym piszę na studiach nie uczą. Jest to wręcz temat zakazany.
Sam zdobywałem tę wiedzę pracując z własnymi dziećmi, szczególnie z moim
Wojtkiem, dzieckiem z zespołem Down'a. A przygotowywany byłem do tej
pracy przez Instytuty Osiągania Ludzkich Możliwości w Filadelfii, PA.
Powinieneś się lepiej przygotować do dyskusji ze mną. ;-)

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud