Spotkało się dwóch idiotów.

91. Data: 2016-06-20 16:02:25

Temat: Re: Spotkało się dwóch idiotów.
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-06-20 14:37, obywatel pinokio uprzejmie donosi:

> Wiesz co to Słowiańska Dusza?

Nie wiem, jakie baśnie czytujesz przed snem.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

92. Data: 2016-06-20 16:17:59

Temat: Re: Zakazy
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Całkiem dobrych ludzi jest mało, są średniacy, ale zdarza się garstka
> psychopatów i społeczeństwo musi się bronić przed nimi.

Mylisz się. Nawet najwięksi przestępcy są przekonani o tym, że są ludzmi
dobrymi a kryminalistami się stali z powodu...? Nawet w chwili śmierci
chronią swoich rodziców, swoich Stwórców-Bogów.

I zauważ, że w społeczeństwie, w którym obowiązuje zakaz KAŻDY ma
zadatki na to by stać się w pewnym momencie przestępcą gdyż nie ma
stabilnego punktu odniesienia dla odróżnienia dobra od zła. Dlatego mamy
takie prawo jakie mamy, prawo stworzone przez ludzi nie znających
moralności Absolutu. Bo po Absolut sięga się w momencie Poznania
Boga-Stwórcy-Rodzica, wtedy gdy dziecko staje się mu emocjonalnie równe
i sięga po moralność absolutną stając się samo dla siebie autorytetem,
samodzielnym żeglarzem, sterem i okrętem.

> Ty nadal swoje. Einstein mówił "Wszys­tko po­win­no być tak pros­te, jak
> to tyl­ko możli­we, ale nie pros­tsze."

A kto niby ma ustanowić tę granicę prostoty? Może oszust Einstein? ;-)

> Ja nigdy nie oczekiwałem seksu z matką! Gdybym był zmuszony do seksu,
> traktował bym to jako gwałt.

Bo zakaz działa od samej kołyski i jest stopniowo przenoszony na coraz
to wyższe poziomy rozwoju społecznego a ślad po takiej opcji zostaje
zepchnięty głęboko do podświadomości dziecka. A potem dorosły kultywuje
ten sam zakazowy proceder w stosunku do swoich dzieci gdyż jest
przekonany, że złamanie tego zniszczenie całej kultury z całym jej
dorobkiem. Ale przede wszystkim chodzi o to, że dorosły, tak matka jak o
ojciec, traktują swego partnera seksualnego i opiekuna dziecka jako
swoją nienaruszalną WŁASNOŚĆ, której ani na chwilę nie chcą się zrzec
nawet w celu inicjacji potrzebującego dziecka. A przecież ani mężczyzna
a i kobieta nie są niczyją własnością, są niezależnymi bytami powołanymi
do stworzenia potomstwa i do jego wychowania w wolności i uczciwości.
Mają przekazać dziecku wszelką wiedzę niezbędną do odpowiedzialnego i
uczciwego życia i z tego oraz z wzajemnego obcowania płciowego czerpią
przyjemność. Reszta się nie liczy i służy tylko realizacji tych
podstawowych celów.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

93. Data: 2016-06-20 16:26:41

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2016 o 16:17, LeoTar pisze:
> A kto niby ma ustanowić tę granicę prostoty? Może oszust Einstein? ;-)

Pewnie, upraszczać świat w nieskończoność, całe bogactwo świata zamknąć
w jednej formułce, już byli tacy upraszczacze, mający na koncie miliony
ofiar.

> Bo zakaz działa od samej kołyski i jest stopniowo przenoszony na coraz
> to wyższe poziomy rozwoju społecznego a ślad po takiej opcji zostaje

Widzę że siedzisz w czyjejś głowie i podświadomości i wiesz lepiej co ta
osoba ma myśleć. A robiłeś jakieś badania że ci którzy pieprzyli swoich
rodziców to aniołki? Może powiesz że Jan Paweł II i Matka Teresa
pieprzyli swoich rodziców?

94. Data: 2016-06-20 16:29:16

Temat: Re: anda
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Czyli winna ofiara? Jeśli ktoś nie umie powstrzymać agresji powinien
> ponosić za to odpowiedzialność. Nie ma wolności bez odpowiedzialności.

Nie, dopóki i ofiara i przestępca nie są świadomi PRZYCZYNY, która
spowodowała ich obustronnie agresywne zachowanie dopóty nie ma winnych.
Winą można obciążyć tylko tego człowieka, który został uświadomiony o
mechanizmie jego agresywnych zachowań i pomimo pracy nad samym sobą nie
wyeliminował agresji z własnego życia. Proces przemiany z agresora w
człowieka wolnego od przemocy (czyt. świadomie dobrego) może zająć dużo
czasu w zależności od tego na ile świadom jest terapeuta, który kieruje
procesem uświadamiania delikwentowi całego mechanizmu powstawania i
ukrywania się przemocy. Zapewniam Cię, że każdego mężczyznę można
uświadomić. Gorzej jest z kobietami, które zostały skrzywdzone prze
swoje matki znacznie bardziej niżeli synowie zostali skrzywdzeni przez
swoich ojców. Po prostu mechanizm oszustwa (manipulacji) kobiety je
znacznie doskonalszy i bardziej destrukcyjny aniżeli zdolność
oszukiwania mężczyzn, i dlatego trudniej jest im kobietom od tego sę
uwolnić.

95. Data: 2016-06-20 16:31:32

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2016 o 16:29, LeoTar pisze:
> [...]
> Winą można obciążyć tylko tego człowieka, który został uświadomiony o
> mechanizmie jego agresywnych zachowań i pomimo pracy nad samym sobą nie

Wyobrażam sobie panią psycholog uświadamiającą Hannibala Lectera o
przyczynach agresji.

96. Data: 2016-06-20 16:43:12

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Pewnie, upraszczać świat w nieskończoność, całe bogactwo świata zamknąć
> w jednej formułce, już byli tacy upraszczacze, mający na koncie miliony
> ofiar.

Odrzucasz logikę? A wyeliminowanie przemocy, zła poprzez uwolnienie się
od zakazu wcale nie ogranicza bogactwa świata, a wręcz przeciwnie
wyzwala jeszcze bardziej, wręcz do nieskończoności, potencjał twórczy
Przyrody i Człowieka. Odrzucenie zakazu to odrzucenie ograniczeń
narzuconych na Umysł przez nieświadomego Stwórcę. Zauważ jak bardzo
zwiększyła się różnorodność w miarę tego jak zbliżamy się do obalenia
zakazu. Patrz globalnie, nie lokalnie - lokalne spojrzenie bywa mylące.

> [...]
> osoba ma myśleć. A robiłeś jakieś badania że ci którzy pieprzyli swoich
> rodziców to aniołki? Może powiesz że Jan Paweł II i Matka Teresa

Wbrew pozorom psychika wyzwolonego i oświeconego człowieka jest bardzo
prosta. Kłamią tylko ci, którzy w oszustwie i manipulacji znajdują
chwilowe zadowolenia w zawładnięciu kimś innym chociażby na krótką
chwilkę, dzięki czemu czuja się lepsi, chwilowo uwolnieni od kompleksu
Edypa/Elektry. A pózniej wpadają we własne sidła, z których uwalniają
się popełniając kolejną, i kolejną manipulację. I tak w nieskończoność
budują wokól siebie, i w sobie gmach oszustwa, który jest dla nich
jednym wielkim mechanizmem obronnym chroniącym ich przed demistyfikacją
i zranieniem "wewnętrznego dziecka" skrzywdzonego nieświadomie zakazem
przez rodziców. To tylko świat zakazów jest światem skomplikowanym,
świat bez zakazów jest światem bardzo prostym i uczciwym.

97. Data: 2016-06-20 16:46:23

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Wyobrażam sobie panią psycholog uświadamiającą Hannibala Lectera o
> przyczynach agresji.

Gdyby sprzedawała mu tę wiedzę bez cienia agresji, bez chęci poniżenia
go i bez najmniejszego fałszu to nic by jej nie groziło. Przetestowałem. :-)

98. Data: 2016-06-20 16:48:52

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2016 o 16:43, LeoTar pisze:
> [...]
> chwilkę, dzięki czemu czuja się lepsi, chwilowo uwolnieni od kompleksu
> Edypa/Elektry. A pózniej wpadają we własne sidła, z których uwalniają

Skoro Ty masz kompleks Edypa, nie przenoś tego na wszystkich

99. Data: 2016-06-20 16:55:32

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Skoro Ty masz kompleks Edypa, nie przenoś tego na wszystkich

Widzisz, ja kiedyś też tak cierpiałem tylko miałem odwagę spojrzeć
Prawdzie prosto w twarz i w ten prosty sposób przeciąłem niekończące sie
pasmo przerzucania się odpowiedzialnością z moją byłą małżonką. Nigdy
też nie obciążałem poczuciem winy moich rodziców, którzy z
nieświadomości nie pozwolili mi przeżyć inicjacji seksualnej wśród nich
w sposób o jakim teraz piszę. Ale jestem im wdzięczny za jedno: nie
zabraniali mi doświadczać nawet wówczas gdy ich w drobiazgach oszukiwałem.

Gdyby kompleks Edypa/Elektry nie był zjawiskiem powszechnym nie
mielibyśmy w świecie tyle zła i przemocy.

100. Data: 2016-06-20 21:53:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2016 o 13:15, Jakub A. Krzewicki pisze:

> No ciekawe - kiedy japońskie lolitki się zbuntowały w latach 70-80-tych
> ub. w. - to raczej w kierunku prostytuowania się ze starszymi facetami,

No, to trochę inaczej wyglądało:
"Na początku lat 70. japońskie dziewczęta zainicjowały lokalną odmianę
obyczajowej rewolucji, która w tym czasie szalała w Europie i Ameryce."

Warto przeczytać całość:
http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,96856,1
600098.html

> czyli czegoś co Zachód jak najbardziej potępia, a warto pamiętać, że od
> czasów Cesarza Meiji w Japonii wprowadzano odgórnie różne pruderyjne
> zakazy mające przeciwstawić się wczesnej inicjacji seksualnej dziewcząt.
> Z naszej perspektywy jest to oczywiście "na złość mamie odmrożę sobie
> uszy" - a jak wygląda to z perspektywy słynnych na cały świat z wyuzdania
> japońskich uczennic?

To raczej chodzi o _dorosłe_ kobiety, które robią wszystko, by wyglądać
na uczennice i nie chcą dorosnąć, by nie wpaść w tradycyjną rolę
kobiety. Polecam wyżej cytowany artykuł.

Ewa

:-)
Kim jest ta niemka?
Korwin osiągnął dno