Spotkało się dwóch idiotów.

101. Data: 2016-06-20 23:19:36

Temat: Re: Spotkało się dwóch idiotów.
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-20 o 13:07, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Oświecenie (takie jak w ujęciu Kviata, bo nie np. Casanovy, Cagliostro
> czy naszego Jana Potockiego) to jest nadal kontynuacja "obrzezanych
> i ochrzczonych" umysłów religii abrahamicznych, czyli judaizm,
> chrześcijaństwo, islam bez Boga.

Że co? Ty chyba nie czytasz ze zrozumieniem.
OMG...

Pozdrawiam
Piotr

102. Data: 2016-06-20 23:34:31

Temat: Re: Zakazy
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-20 o 16:17, LeoTar pisze:

> Ale przede wszystkim chodzi o to, że dorosły, tak matka jak o
> ojciec, traktują swego partnera seksualnego i opiekuna dziecka jako
> swoją nienaruszalną WŁASNOŚĆ, której ani na chwilę nie chcą się zrzec
> nawet w celu inicjacji potrzebującego dziecka.

Uroiłeś sobie pedofilu, że każde dziecko potrzebuje inicjacji. I to
jeszcze przez własnych rodziców...
Skąd debilu wiesz, że potrzebuje?
Bo ty potrzebujesz?

> A przecież ani mężczyzna
> a i kobieta nie są niczyją własnością,

A córka nie jest własnością tatusia chory zboczeńcu.

> Mają przekazać dziecku wszelką wiedzę niezbędną do odpowiedzialnego i
> uczciwego życia i z tego oraz z wzajemnego obcowania płciowego czerpią
> przyjemność.

No oczywiście pedofilu. Przecież cały czas ci o to chodzi.

> Reszta się nie liczy i służy tylko realizacji tych
> podstawowych celów.

Widać właśnie. Żeby realizować swoje cele jesteś gotowy zgwałcić własne
dziecko.
Co za pojebany koleś :/

Won do nory zboczeńcu.

Długiej izolacji ci życzę.
Piotr

103. Data: 2016-06-21 10:42:42

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 21:53:55 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:

> No, to trochę inaczej wyglądało:
> "Na początku lat 70. japońskie dziewczęta zainicjowały lokalną odmianę
> obyczajowej rewolucji, która w tym czasie szalała w Europie i Ameryce."
>
> Warto przeczytać całość:
> http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,96856,1
600098.html

> To raczej chodzi o _dorosłe_ kobiety, które robią wszystko, by wyglądać
> na uczennice i nie chcą dorosnąć, by nie wpaść w tradycyjną rolę
> kobiety. Polecam wyżej cytowany artykuł.
>
> Ewa

To są chyba dwa współistniejące aspekty - Ewuś ty mówisz zapewne o zjawisku
goshikku ando rorita (czyli o modzie na "gotyckie lolity") a ja o bardziej
pospolitych kogyaru - tych małolatach, co noszą wysoko podciągnięte plisowane
spódniczki i metrowe, marszczone podkolanówki w ramach "mundurka
giertychowskiego". Zwróć uwagę na to, że wiek przyzwolenia prawny podstawowy
wynosi w Japonii 13 lat i "randki sponsorowane" są nie tylko legalne, ale
na ogół popierane przez liczącą się część społeczeństwa, chociaż bywają
z drugiej nakładane różne lokalne kary porządkowe za wykroczenia (bynajmniej
nie przestępstwa) w wielu prefekturach. Dorosłe Japonki po prostu chcą nadal
kontynuować taki tryb życia dopóki się da, gdyż wolą "skakać z kwiatka na
kwiatek" od kontynuowania rygorystycznej narodowej tradycji konfucjańskich
"relacji humanitarnych", które wyznaczają im bardzo bierną, submisywną rolę,
każąc im się ustatkować. Każdy by pewnie wolał. No i tu wychodzi się poza modę
kogyaru czy yamambę - wchodzi "goth-loli", "cosplay" i mnóstwo innych subkultur,
których gdzieś miałem taaaką listę, ale nie mogę ich znaleźć.

Nie jest to bynajmniej aspekt kultury japońskiej, za którą najbardziej
przepadam. Typowym "łibusem" nie jestem i uważam, że są bardziej ciekawe rzeczy
niż manga dla gimbusów, anime i lolitki. Na przykład mało u nas znana historia
i literatura okresu Edo...

Nawiasem mówiąc, to Japonki mają opinię pruderyjnych w porównaniu z Chinkami.
Ale to zupełnie inny temat, jak pomimo polityki "jednego dziecka", zakazów
pornografii i próby narzucenia rygorystycznych kodów obyczajowych studentom,
purytanizm i pruderia w Chinach zdechły zasłużoną śmiercią. I jak dobrobyt
i kapitalizm poluzowały normy.

104. Data: 2016-06-21 11:10:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.06.2016 o 10:42, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> pospolitych kogyaru - tych małolatach, co noszą wysoko podciągnięte plisowane
> spódniczki i metrowe, marszczone podkolanówki w ramach "mundurka

Mam wrażenie, że w linkowanym artykule była mowa właśnie o kobietach
stylizujących się zwykłe na uczennice w podkolanówkach, a nie żadnym
gotyku. I chyba było też o tym, że jednak przyzwolenia prawnego na seks
z nieletnimi nie ma. Co innego z oglądaniem pornografii z udziałem
dzieci, co jest u nich legalne.
Ale już sprawdzić tego nie mogę, bo wyczerpałam limit. ;)

Ewa

105. Data: 2016-06-21 11:29:35

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-18 o 23:14, Kviat pisze:

> Dlatego w KK nie ma oceny "na oko".
> Skoro trudno ocenić, to ma być okoliczność łagodząca czy co?
> Usprawiedliwienie? Bo nie bardzo rozumiem do czego zmierzasz.

Zapewne zmierza do tego, że go obrażasz :).
Jeśli się komuś zdarzyło zbzyknąć małolatę, która miała
już solidne cycki i przyjemność, to nie lubi, żeby go nazywać
pedofilem. I ma trochę racji.

106. Data: 2016-06-21 13:19:55

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 11:10:04 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:

> [...]
> dzieci, co jest u nich legalne.
> Ale już sprawdzić tego nie mogę, bo wyczerpałam limit. ;)

Ja niestety też.

Z reguły jednak dla tej odmiany biologicznej człowieka mamy prawidłowość,
że kobiety szybciej dojrzewają i szybciej się starzeją, choć najczęściej
z powodu ich budowy taki gaijin (białas) jak my tego nie dostrzega i przy
krótkiej wizycie turystycznej bierze je ("bierze" w przenośni i dosłownie)
za wciąż młode. Dopiero podobno dłuższy pobyt pozwala zauważyć tę różnicę.

Wcześniejszy wiek przyzwolenia jest tam zatem, żeby dziewczęta miały więcej
czasu sobie mówiąc językiem kolokwialnym: poruchać.

Nie oszukujmy się - większość mody młodzieżowej zwłaszcza tam, gdzie ma szansę
zaistnieć, tj. zwłaszcza w krajach rozwiniętych - to są w rzeczywistości
wabiki, które mają ozdobić odpowiednie zachowania godowe. Weźmy taką
kinder-punkówę, która dumnie stroszy na głowie kolorowe pióra - czy to aby
nie jest naśladowanie samicy pawia?

Jeżeli od zachowania zwierząt w Chinach bhikszu Bodhidharma wyprowadził sztuki
bojowe (wushu), to czy równie dobrym naśladowaniem natury (w zakresie tym razem:
"make love not war") nie są takie ludzkie tańce godowe, jakie spotykamy
na salach balowych, w dyskotekach i innych tancbudach, a nawet w TV (pn.
"Taniec z gwiazdami")?

107. Data: 2016-06-21 16:12:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Jun 2016 04:19:55 -0700 (PDT), Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> Weźmy taką
> kinder-punkówę, która dumnie stroszy na głowie kolorowe pióra - czy to aby
> nie jest naśladowanie samicy pawia?

Akurat samica pawia, jak zresztą samice wszystkich chyba gatunków ptaków,
jest wybitnie skromnie upierzona w porównaniu z samcem, tak więc dywagacje
Twe jak zwykle szumne, choć niczym nie po(d)parte.

108. Data: 2016-06-21 16:37:53

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-21 o 16:12, Ikselka pisze:

> Akurat samica pawia, jak zresztą samice wszystkich chyba gatunków ptaków,
> jest wybitnie skromnie upierzona w porównaniu z samcem, tak więc dywagacje
> Twe jak zwykle szumne, choć niczym nie po(d)parte.

Ty to zawsze we wszystkim spcjalistka. Cytat z forum prawdziwych
specjalistów:

Dorota71 - 2012-04-02, 18:55
Pawice również stawiają ogony, to normalne.
Jak masz woliere, to wypuszczaj tylko samca, na pewno wróci do samic.
Tylko musisz pilnować, bo to uparte zwierzaki. I jak chce wejść, to
trzeba go wpuścić, jak się spóźnisz, to pójdzie spać gdzieś na drzewo,
ale rano wróci bez problemu.
elkajan - 2012-04-02, 18:58
zdarza się tak że samica stawia pióra ogonowe podobnie do samca ,miałem
takie problemy .Nie mogłem odróżnić pawia od pawicy aż do momentu
wybarwienia piór na szyi.to nie problem .Pawie jak potrzymasz 2 tygodnie
w zamknięciu ale tak aby widziały podwórko to możesz spróbować je
wypuścić.Daleko w razie czego nie uciekną zawsze będą w okolicy ale rano
powinny wrócić.Chyba że usłyszą inne pawie.Pawie na noc zamykam same
wchodzą do woliery.

109. Data: 2016-06-21 17:08:38

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-06-21 16:37, obywatel zażółcony uprzejmie donosi:

> [...]
> wypuścić.Daleko w razie czego nie uciekną zawsze będą w okolicy ale rano
> powinny wrócić.Chyba że usłyszą inne pawie.Pawie na noc zamykam same

Z pawia ciężko mleko udoić.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

110. Data: 2016-06-21 17:29:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Jun 2016 16:37:53 +0200, zażółcony napisał(a):

> [...]
> ale rano wróci bez problemu.
> elkajan - 2012-04-02, 18:58
> zdarza się tak że samica stawia pióra ogonowe podobnie do samca

Toż to siok. Stawia.
Stawiać pióra byle paw(ica) potrafi, natomiast Ty wyraźnie piszesz o
KOLOROWYM stroszeniu :->
http://www.dzyszla.aplus.pl/galerie/pic864.html

:-)
Kim jest ta niemka?