Kosc ogonowa

1. Data: 2005-02-20 18:57:09

Temat: Kosc ogonowa
Od: Grzegorz Janczyk <gjanczyk_NOSPAM_@SPAMPRECZ_gazeta.pl_OFF_SPAM> szukaj wiadomości tego autora

Problem dotyczy bliskiej mi osoby ktora w dziecinswie zlamala kosc
ogonowa. Jakies trzy miesiace temu zaliczyla porzadna glebe ja
oblodzonym peronie no i sie zaczelo. Kosc boli koszmarnie przy
siedzeniu, a czasem i sama z siebie. Lekarz zlecil badania USG i RTG(z
boku) i sugeruje ze konieczne bedzie chirurgiczne usuniecie tej kosci.
Podobno sam zabieg jest banalny i szybko sie po nim wraca do zdrowia.
Tak twierdzi lekarz. Chcial bym jednak skonfrontowac ta wiedze Szanownym
Gronem psm... W przypadku kobiety czy nie jest to zabieg w jakis sposob
niebezpieczny? No i w ogole, co sie robi z taka koscia?

Pozdrawiam
Grzesiek

2. Data: 2005-02-20 19:50:44

Temat: Re: Kosc ogonowa
Od: Grzegorz Janczyk <gjanczyk_NOSPAM_@SPAMPRECZ_gazeta.pl_OFF_SPAM> szukaj wiadomości tego autora

Aha... jeszcze jedno: czy zamiast USG nie bylo by lepsze badanie TK?

Pozdrawiam
Grzesiek

3. Data: 2005-02-20 23:15:19

Od: "FIXRAMBO" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wejdz na strone www.kregoslup.polbox.pl i w link tajemnica kosci ogonowej
fixrambo
Uzytkownik "Grzegorz Janczyk"
<gjanczyk_NOSPAM_@SPAMPRECZ_gazeta.pl_OFF_SPAM> napisal w wiadomosci
> [...]
> bym jednak skonfrontowac ta wiedze Szanownym Gronem psm... W przypadku
> kobiety czy nie jest to zabieg w jakis sposob niebezpieczny? No i w ogole,

Problem po laserowej korekcji wady wzroku
TK zamiast Gasrtoskopii? (pytanie do lekarzy)
Czkawka u 14 dniowego bobasa
KRZEM a nowotwory
Pigulki antykoncepcyjne, a dziurawiec zwyczajny