Kosiarka traktorem - wynajem ???

1. Data: 2011-05-27 04:25:52

Temat: Kosiarka traktorem - wynajem ???
Od: mayky <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy zna może ktoś wypożyczalnię / sam może ,
oczywiście odpłatnie wypożyczyć
traktorek kosiarkę ale z koszem w okolicach
Pawłowic/Żor/Skoczowa ?????

pozdrawiam

Mayky

2. Data: 2011-05-27 09:05:23

Temat: Re: Kosiarka traktorem - wynajem ???
Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mayky" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy zna może ktoś wypożyczalnię / sam może ,
> oczywiście odpłatnie wypożyczyć
> traktorek kosiarkę ale z koszem w okolicach
> Pawłowic/Żor/Skoczowa ?????

Możesz o to zapytać w Skoczowie za dworcem autobusowym - jest sprzedaż i
serwis maszyn ogrodowych. Kiedyś (5 - 7 lat temu) serwisowałem u nich kosę
spalinową i pamiętam, że była też rozmowa na temat wyprzyczania sprzętu. Ale
czy chodziło o ich sprzęt, czy wypożyczanie z innej firmy nie pamietam.
Inna możliwość: napisz stosowne ogłoszenie i powieś to na gminnej stronie
internetowej Pawłowic:
http://www.pawlowice.pl/forum/
Albo w zakładce "ogłoszenia" na stronie Żor:
http://www.zory.dlawas.pl/ogloszenia/
Cena za wypożycznie wynosi od 90 do 150 zł na dobę.
Wydaje mi się, że od prywatnego właściciela
byłoby taniej a na pewno bliżej.
Możesz też zafundować sobie ogłoszenie w "Racjach Gminnych".
Odzew (raczej) będzie.

Pozdrawiam pogodnie
skryba z Pawłowic

3. Data: 2011-05-28 18:10:24

Od: mayky <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spalinow? i pami?tam, ?e by?a te? rozmowa na temat wyprzyczania sprz?tu. Ale
> czy chodzi?o o ich sprz?t, czy wypo?yczanie z innej firmy nie pamietam.
> Inna mo?liwo??: napisz stosowne og?oszenie i powie? to na gminnej stronie
> internetowej Paw?owic:
> http://www.pawlowice.pl/forum/
> Albo w zak?adce "og?oszenia" na stronie ?or:
> http://www.zory.dlawas.pl/ogloszenia/
> Cena za wypo?ycznie wynosi od 90 do 150 z? na dob?.
> Wydaje mi si?, ?e od prywatnego w?a?ciciela
> by?oby taniej a na pewno bli?ej.
> Mo?esz te? zafundowa? sobie og?oszenie w "Racjach Gminnych".

Witam , dziekuje za podpowiedzi ,
przy najbliższej wizycie zajrzę do Skoczowa jak sugerujesz ....
A i o ogłoszeniach pomyślę ....
Teraz wypożyczam ciagniczek na rogatkach Jastrzębia od strony Pawłowic
tyle że mają bez kosza i "upierdliwe" jest grabienie ..:(:(

> Pozdrawiam pogodnie
> skryba z Paw?owic

Mayky - weekendowo Drogomyśl ;-)

4. Data: 2011-05-28 20:19:43

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Teraz wypożyczam ciagniczek na rogatkach Jastrzębia od strony Pawłowic
> tyle że mają bez kosza i "upierdliwe" jest grabienie ..:(:(

A swego czasu obiecywałeś, że kupisz kozę
:-))

> Mayky - weekendowo Drogomyśl ;-)

Czyli bliziutko.
Pozdrawiam skryba
Ps.
Nie zapomnij do 05.06. w wątku "Patron grupy na 2011" oddać głos na Patrona
(maskotkę) grupy na rok 2011

5. Data: 2011-05-28 20:48:04

Od: mayky <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A swego czasu obiecywa?e?, ?e kupisz koz?
> :-))

Pijany byłem ????
albo nie pamiętam ????
obiecywałem coś o koszu ????:):)
przypomnij :):)

> Czyli bliziutko.

bardzo :):)
ostatnio w Pawłowicach bywałem codziennie
( zawodowo) przyjemnie wam pod kościołem
przy tym rondzie ten park uporządkowali :):):)

OK :)

Mayky

6. Data: 2011-05-28 21:40:46

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Pijany byłem ????
> albo nie pamiętam ????
> obiecywałem coś o koszu ????:):)
> przypomnij :):)

Mówisz i masz:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.r
ec.ogrody&aid=88418850
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.r
ec.ogrody&aid=88428061

> bardzo :):)
> ostatnio w Pawłowicach bywałem codziennie
> ( zawodowo) przyjemnie wam pod kościołem
> przy tym rondzie ten park uporządkowali :):):)

O, to już sporo czasu temu wykonano

Pozdrawiam pogodnie
skryba

Re: cholerny ryjec! :)
Pytanie o wąż do podlewania.
Do jakiej glebokosci kopie kret ?
Re: Krzew z jadalnymi owocami ale zacienione stanowisko
Późne tulipany