Kosiarka z rozdrabniaczem

1. Data: 2000-05-25 10:34:15

Temat: Kosiarka z rozdrabniaczem
Od: "Ewka" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z klubowiczów zetknął się (nie w sensie dosłownym) z kosiarką z
rozdrabniaczem trawy?

Gdzieś wyczytałam, że są kosiarki, które skoszoną trawę tną na bardzo małe
kawałki. Te kawałki zostawia się na trawniku, by służyły jako zielony nawóz.
A ja jestem ciekawa, czy takie "nawożenie" 2 razy w tygodniu to nie za dużo.
I czy można przełączyć takę kosiarkę na tradycyjne koszenie do pojemnika. No
i oczywiście ile kosztuje.

Jestem przed zakupem kosiarki. Nie chcę wyrzucać pieniędzy na niepotrzebne
bajery, ale jeśli warto zainwestować, to może ...

Pozdrawiam, Ewka

2. Data: 2000-05-26 07:51:02

Temat: Re: Kosiarka z rozdrabniaczem
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewka" <j...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Gdzieś wyczytałam, że są kosiarki, które skoszoną trawę tną na bardzo małe
> kawałki. Te kawałki zostawia się na trawniku, by służyły jako zielony

Pozostawianie tego na trawnikach intensywnie
pielęgnowanych, starszych niż rok, jest szkodliwe.

--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

3. Data: 2000-06-01 08:30:02

Temat: Odp: Kosiarka z rozdrabniaczem
Od: "Ewka" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za wszystkie rady dotyczące kosiarki. Widzę, że nie tylko ja jestem
zainteresowana tematem.

A kosiarkę kupiłam dziś. Jest czerwono-żółto-zielona i głośno "pyrka" przy
pracy. Kosztowała mnie 16,70 zł. Córka dostanie ją na swoje dzisiejsze
święto. Uwielbia robić w ogrodzie dokładnie to co dorośli. A my mamy jeszcze
trochę czasu na zastanowienie się i zakup prawdziwej.

Pozdrowienia dla wszystkich małych ogrodników Ewka

Re: Rozne takie tam....
Re: niezwalczone przedziorki i zmarnowana roza pnaca
Re: Znowu wirus
Znowu wirus
niezwalczone przedziorki i zmarnowana roza pnaca