Re: Rozne takie tam....

1. Data: 2000-05-25 09:21:32

Temat: Re: Rozne takie tam....
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Pachnie.
Wiosna zapomniawszy co to jest chcialem wyrwac,ale cos mnie powstrzynalo i
urwalem zdzblo i powachalem.
Zaraz potem podlalem i dopieszczam:)))
Pozdrawiam Juras
2. Data: 2000-05-25 09:42:01

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juras, kurde, to ty masz to "zielsko"? I nic sie nie odzywasz, a moze nie
chcesz sie podzielic :-(
pozdrowka (wazeliniarskie :-)
Jarek

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:004f01bfc62a$11f8b020$1...@J...op
i.org.pl...
> Pachnie.
> Wiosna zapomniawszy co to jest chcialem wyrwac,ale cos mnie powstrzynalo i
> [...]

Re: niezwalczone przedziorki i zmarnowana roza pnaca
Re: Znowu wirus
Znowu wirus