Kosmetyki ze Stanow, co polecicie??

1. Data: 2003-07-17 09:29:59

Temat: Kosmetyki ze Stanow, co polecicie??
Od: "nefre" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam mozliwosc sprowadzenia sobie kosmetykow ze Stanow, wiem ze Neutrogena ma
fajna "kolorowa" kolekcje, moze polecicie cos jeszcze??
Dodam, ze ma tlusta cere i caly czas walcze aby sie nie swiecila.

Pozdrawiam
nefre

1. Data: 2003-07-17 11:40:09

Temat: Re: Kosmetyki ze Stanow, co polecicie??
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nefre" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> fajna "kolorowa" kolekcje, moze polecicie cos jeszcze??
> Dodam, ze ma tlusta cere i caly czas walcze aby sie nie swiecila.

witam
plece ci kolorówke MAC,jest cudowna szczególnie słynie z dobrych cienie.
pozdrawiam
paula

1. Data: 2003-07-17 15:46:26

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja lubie cover girl
ona bardziej mlodziezowa ale ma ciekawe kolory.
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-07-17 17:13:00

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nefre wrote:

> Mam mozliwosc sprowadzenia sobie kosmetykow ze Stanow, wiem
> ze Neutrogena ma fajna "kolorowa" kolekcje, moze polecicie
> cos jeszcze?? Dodam, ze ma tlusta cere i caly czas walcze
> aby sie nie swiecila.

neutrogena ma w ogle dobre kremy i toniki, na przyklad krem
kolorujacy "healthy defense", a dla cery tlustej i mieszanej
polecam krem nawilzajacy do "combination skin" - swietnie
nawilza i nic a nic nie natluszcza. polecam wszelkie
blyszczyki i "chapsticki" firmy bonne bell. firma almay ma
bardzo dobre konturowki, kredki do oczu, szminki, innych
produktow nie uzywalam. cover girl jest tez dobra firma,
polecam zwlaszcza szminki "sheer", zas od ich plynu do
demakijazu oczu radze sie trzymac z daleka:) jak sobie
jeszcze cos przypomne, to dam znac.
p.s. aha, do swiecacej sie cery, dobry jest taki maly,
niebieski puder clean&clear, nie wiem, czy maja go w polsce.

--
"I chose not to choose life:
I chose something else."

1. Data: 2003-07-18 04:21:05

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"nefre" <m...@o...pl> wrote in message news:bf5qhh$9nk$1@news.onet.pl...
> Mam mozliwosc sprowadzenia sobie kosmetykow ze Stanow, wiem ze Neutrogena ma
> fajna "kolorowa" kolekcje, moze polecicie cos jeszcze??
> Dodam, ze ma tlusta cere i caly czas walcze aby sie nie swiecila.

sprawdz tutaj http://www.neutrogena.com/

ja bardzo lubie Neutrogena SkinClearing oil-free makeup, tez
mam tlusta cere i ten make up mi bardzo sluzy, lubie tez

http://www.neutrogena.com/SosSolution.asp?ID=10

http://www.neutrogena.com/ProductsDetails.asp?ID=18

iwon(k)a

znowu;) fryzjer Krakow